Oletteko pesseet ikkunat? Pesin tänään rapun kaikki ikkunat yhteensä 18 ikkunaa, kuudelta puolelta, eli 108 ruutua :D

Asun kerrostalossa, ikkunoita ei ole koskaan pesty ja alkoi niin paljon witjattaan, että pesin oman rapun kaikki ikkunat, nyt on kirkkaat ikkunat. Joka toinen naapuri kysyi, paljonko mulle tästä maksetaan, vastasin, EI YHTÄÄN MITÄÄN, pitääkö aina ajatella rahakorvausta.

Lisätty: 16.07.2011 - 19:29

Jotenkin tämä biisi soi koko ajan mielessä, kun ikkunoita jynssäsin:
www.youtube.com/watch?v=O16HeXwWU6Q

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2011 - 11:57

10 pistettä sinulle. Olitpas ahkera ja sait varmaan hyvän mielen. Kyllä tässä kesän mittaan joutuu ikkunoita pesemään...kärpäsenkakkaa yms.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2011 - 20:42

Tulisitpa pesemään minunkin taloni ikkunoita....Vihaan sitä hommaa ehkä vielä enemmän, kuin silittämistä!
Kerran vuodessa pakotan itseni toimeen.Tai sitten en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2011 - 23:53

Herranen aika - taidat tykätä ikkunanpesusta. Hatunnoston arvoinen teko. Itselläni ei ole kuin 50 lasipintaa pestävänä ja siinäkin on tasan 50 pintaa likkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 07:35

Olet tehnyt naisen työn. Minä en pese enään yhtään lasipintaa, kaveri saa pestä.
Kädet ovat esteenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 14:41

Tosi ahkera olet ollut. Hatunnoston arvoinen homma. Ikkunanpesu on ihan kivaa hommaa, mutta kohtuus kaikessa. Tuossa kerrostalon ikkunanpesussa on aina ongelmana jos jotain sattuu, kuka korvaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 17:01

Mulla aina paljon ikkunoita pestävänä 2 kertaa vuodessa. Alkuun 194 ikkuna pintaa ja senjälkeen vielä vaikka kuin paljoin muissa rakennuksissa.Minusta kovin työlästä, avautuuvat vaikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 21:47

Huh mikä urakka!
On ikkunat pesty kotona ja mökillä ja tuntuu että saisi aloittaa alusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 09:35

Iso oli sinulla urakka. Oman kotini ikkunat pesin viimeksi juhannusviikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 22:40

Olit todella tarmokas ahkera.Meidän talon ikkunatkin pestiin eilen,kun oli lapset ja lastenlapset syömässä seurakseni.Talkoilla se kävi näppärästi,kiitos sinulle kipinästä ikkunoiden pesuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 21:06

Meillä pestään ikkunat ainakin kaksi kertaa vuodessa.Verhot myös vaihdetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 05:53

Hieno työ sinulta, ajatella että kukaan ei tullut auttamaan, tarjosiko kukaan edes apua? Ruutuja on ainakin ollut paljon.