HYVÄÄ VIIKONLOPPUA NAPSULAISET! Miten vietätte viikonloppuanne? Rauhallisesti löhöten vai kiiressä hosuen?

Itse otan rauhallisesti tietokoneen ääressä ollen,menee muutama tunti selaissessa sivustoilla.

Avainsanat: netti hullu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2011 - 20:35

Kun on 8n viikkoinen Jackrusselinpentu jaloissa, ei ole kyllä tekemisen puutetta.... : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2011 - 19:16

Ilman kummempaa ennakko suunnitelmaa, innostuin pesemään rapun kaikki ikkunat ja siihenhän tämä päivä upposikin, nyt on veto vex.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 22:26

Tämä päivä meni kalan myynissä toreilla,kun oli lapsenlapsen apuna.Huomenna tulee lapset ja lastenlapeset ilokseni..valmistan heille grillattuja kanankoipia,salaattia,kuorutettua kukkakaalia ja kaivan omasta maasta perunat..mitä keitän.Jälkiruuaksi teen mansikka-rahkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 23:36

Rauhallisesti netissä. :) Huomenna pitää pakata viikon partioleiriä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2011 - 23:48

Yllätyksenä tullut vesivahinko muutti kaiken mitä olin suunnitellut.
Oikein mukavaa sunnuntaita myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 07:33

Viikonloppu on jo sunnuntaiaamussa. Eilinen päivä meni nukkuessa, kun kivut sain kasaan, niin en
paljon hoppuillut.
Täällä on Keuruun markkinat tänään vielä, mutta enpä taida käydä sielläkään.
Mitään en tarvi ja tulee pian jotain rääsää otettua, mitä kellari on jo putsauksen tarpeessa.
Taivas on raskaiden pilvien peitossa, voi tulla sadettakin ripsotella.
Viikon päästä mummolla on vilinää tulee kaksi lapsen lasta ja niiden äiti viikoksi minulle kylään.
Perjantaina menen tyttäreni pojan luo Keuruun varuskuntaan ja on sellainen omaisten päivä.
Tuntuu hassulta sanoa omaisten kun niin sanotaan hautajaisissa, olisi vaikka kotiväen
tutustumispäivä. No nyt tuli jo viikon ohjelmakin tähän Hyvää sunnuntaita Sinulle ja koko poppoolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 09:24

Eilinen päivä meni puutarhassa puuhastellen ja lakkoja hillotessa. Tänään sää näyttää harmaalle vaikka pouta piti olla. Pyöräilyä, grillausta ja illalla kesäteatteriin jos ei sada.
Siis rauhallisesti, kun alaselkä on kipeä joten ei hötkyillä. Hyvää sunnuntaita kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 09:55

Lauantai hurahti poikkeuksellisesti töissä, eilen piipahdimme Kangasnimen omakotinäyttelyssä sekä samlla reissulla kangasnimen musoessa ja Vanhassa pappilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 12:39

noh kiirressähän se meni joka päivälle oli näytös teatterilla ja sunnuntaina oli jopa kaksi ettei paljon löhöämään kerennyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 05:53

Lomalla löhötessä.