Tänään lavatanssi ilta, menetkö sinä.

Menemme mieheni kanssa mäntsälän lavalle, siellä tangokunigatar Mervi Koponen ja Eino Grön.Tulee mahtavaa tango musiikkia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2011 - 07:27

En käynyt lavatansseissa kuin kaukana nuoruudessa. Nyt kävisin ikäihmisten päivätansseissa, mutta
pitäisi olla kaveri jonka kanssa sinne menisi. Kyllä ne minun jalat vielä liikkuu hyvän musiikin tahdissa.
Polkkaa ja hypyjenkkaa en pystyisi enään hyppelehtimään.
Lavat ovat poistuneet aika paljon maisemista, mutta jossain päin ne ovat virkeitä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2011 - 17:54

Eipä ole tullut vuosiin käytyä.Enkä kyllä tansseihin edes kaipaa.Aikansa kutakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 19:03

Eipä ole koskaan tullut tansseissa käytyä joten en mene tänäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 19:04

Ei tule mentyä,kun tanssikumppani potee kipuja sairaalassa...Yksin ei viitsi lähteä kokeilemaan tanssi säkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 19:15

Kyllä kerran kesässä Backaksen latotanssit riittää mulle, joten ensi kesänä sitten taas :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 23:40

Ei tullut mentyä vaikka tanssia osaankin...jollain lailla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2011 - 23:47

Oi herahti muistot mieleen kun mainitsin Mäntsälän lavan. Siellä sitä tuli nuorena tanssinkin saloihin tutustuttua... enää ei asuinkumppaniani kiinnosta kävely musiikin tahdissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 09:26

Eipä tule lähdetyksi lavatansseihin vaikka mieli joskus tekisikin. Onneksi on niitä muistoja siitä lajista niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 14:38

Tarkoitus oli eilen mennä, mutta mökillä tuli tehtyä niin paljon hommia, että uni tuli tosi varhain. Ehkä sitten seuraavalla kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 21:48

Tässä on nyt viikonlopunaikana ihan omat polkat ja humpat vedetty :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 09:56

En ole lavatanssi-ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 05:54

En minä mene.