Oletko pudottanut painoasi ,joskus.Mikä on paras kilomäärä.

Itselläni elämän aikana7kg

Lisätty: 16.07.2011 - 17:52

Hui hui...Paljon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2011 - 19:01

Pudotin painoani kesäkuu 2010-kesäkuu 2011 aikana yhteensä 20 kiloa.Meni ruoka ja liikunta tottumukset uusiksi kokonaan,verenpaineeni takia. Vaatteet mahtuu päälle ja paljon helpompi olla ja energisempi.Kaikki mukaan liikkumaan ja laihtumaan ,se todella kannattaa! Entinen 103 kiloinen pullukka!Jaksaa paljon paremmin ,on positiivisempi ja mielikin virkeämpi!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2011 - 17:51

Lukioaikana uusi tuore kihlaus innosti laihtumaan.18 kiloa lähti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 19:14

Pudotin tammikuussa 5 kg ja kilot on pysyneet poissa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 19:35

Yhtenä talvena 20 vuotta sitten söin kuin hevonen mutta hiihdin pitkiä lenkkejä joka toinen ilta. Hups yli 20 kiloa jäi ladun varteen. Pysyi pitkään aisoissa mutta 15 vuotta sitten tapahtunut tupakanpolton lopettaminen toi sen pikkuhiljaa takaisin ja olkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 22:45

Aikanaan pudotin painoa 20kg 4:jässä kuukaudessa..Sitten alkoi taistelu,kun ei meinannut pysähtyä painon tippuminen..Paino oli silloin 75kg..ja tippui 55:teen kiloon..nyt on vähän päälle 60kg..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2011 - 23:28

En muista enää numeroita, mutta dieetillä pudotin kuitenkin yli kymmenen kiloa pienessä ajassa.
Nyt sen salaperäisen lihoamismysteerin jälkeen olen ihan vain ilman mitään kummempaa dieettiä laihtunut 12 kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 23:34

Ei ole vielä ollut niitä huolia. Vaikka kuinka söisi niin paino ei heittele kolmea kiloa enempää...eikä ole kertynyt ylimääräistä vatsalle tai muuallekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 07:20

Pudotin järjestelmällisesti 27 kg ruokavaliolla (ei HH) vaan valikoimalla ja sauvakävelin paljon silloin.
Siitä on noin 5 vuotta aikaa. On vähän kipuamassa nyt ylöspäin, kun tuo kävelyhomma on jäänyt pois sauvojen kanssa. On vain tuo vanha aatu rollaattori, kun olkapäät eivät enään heilu entiseen malliin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 09:28

Tänä vuotena olen aloittanut painon pudotuksen. Koskaan aiemmin ei ole ollut tarvetta. 5 kg lähtenyt ja siihen jumittui...no olen kesäherkkuja syönyt ihan tarkoituksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 21:09

juu jojoilua on ollut .. muutamakyt ylös ja alas ylös ja alas nyt on alamäki ja pysynyt taas samassa , mut ja kun alkaa taas jumpat ja uimiset niinkuin salikin alkaa alas menemään ... ainakin toivon niin tapahtuvan ...nyt olen joutunut tai pääsyt juhlapöytien antimille ja kun en osaa itseäni pitää kakkupöydistä pois niin on melkein ihme , ettei ole takasin tuleet noi tiputetut kilot ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 21:49

Ikävästi on ollut vain nosussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 10:52

En ole varsinaisesti laihduttanut. Vauvan imetys aikoinaan vei painoa alas 6 kg normaalipainostani ja näytin lähinnä riisitautiselta. Yritän pitää painoni suunnilleen samana tarkkailemalla hiukan syömistäni ja liikkumalla mahdollisimman paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 05:54

7 kiloa olen pudottanut parissa kuukaudessa. Ja toivon etten pudota enään kiloakaan. Tosin en ole laihiksella, ihan pakosta olen joutunut laihtumaan normaali painooni.