Oletko antanut kosintaan rukkaset? Kaduttiko myöhemmin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.07.2011 - 23:26

Se kaduttaa etten silloin aikanani antanut niitä rukkasia.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2011 - 17:00

Olen antanut ja taatusti ei kaduttanut, ei vieläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 17:18

Ei ole tullut rukkasia annettua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 17:38

En antanut rukkasia lähdin matkaan iloisin ja turvallisin tuntein.Sitä jatkuu yhdessä edelleen. Jatkunut 43v,tta.Erotaan kun korkeimpi voima niin päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 18:50

Annoin kerran rukkaset,nyt olemme olleet kaksi kuukautta kihloissa. Eka kosinta vähän jännitti ja pelotti,nyt toiseen kosintaan vastasin myöntävästi elämäni miehelle.Aion viettää lopun elämääni hänen kanssaan yhdessä.Tunteistaan täytyy olla varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 19:12

Pari kertaa on tullut annettua rukkaset ja jälkeenpäin oon joskus miettinyt, mitähän mun elämä ois nyt, jos oisin jomman kumman matkaan lähtenyt. Rukkasten syynä on ollut paikkakunnalta muutto, toisessa suhteessa ois pitänyt muuttaa Lappeenrantaan ja toisessa Hämeenlinnaan ja minähän en kotooto mihkään muuta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 07:17

Kyllä olen antanut ja olen ptkän elämäni kkkkkkkkkkatunut raskaasti sitä.
Nyt täytyy vain olla onnellinen, että on kolme tyttölasta siunaantunut.
ei minun avioliittoni ollut onneton, mutta tietysti se kaduttaa nyt jälkeenpäin,kun
jäi näkemättä se ensimmäinen mahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 14:16

Nuorena miehenä tuli jotain tyylikkäästi väistettyä. Pakko myöntää, että joskus olen harmitellut ja katunut päätöksiäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 21:53

Kerran olen, enkä ole katunut,
loput olenkin mennyt vauhdilla ohi, jos on epäilys moisesta tullut.
Yhteen myöntävästi vastasin ja sitä yli 20v kestikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 10:53

Eolen antanut rukkaset eikä TODELLAKAAN kaduta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 06:11

Olen antanut, ei kaduta.