Mitä napsut laittavat ruuaksi tänään ja huomenna?

Lisätty: 17.07.2011 - 12:05

Eilen oli puuropäivä, riisipuuroa lakkasopan kanssa. Tänään grillaan itse marinoimia possunpihvejä, uusia perunoita Onnelan tapaan ja kaalipurjoraastetta. Jälkkäriksi jäätelöä lakkahillolla.

Avainsanat: menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2011 - 00:10

Olin laittanut herneet eilen likoamaan, joten tänään oli tarjolla hernekeittoa. Huomenna on lasagnen vuoro.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2011 - 13:35

Tänään meillä on keitettyjä keltaisia ja perinteisiä porkkanoita rosmariinissa, sekä uusia perunoita.Niiden kanssa possun kyljyksiä, joita tuo mies lupasi pihalla grillata.Mies tykkää Bearnaise kastikkeesta perunoiden kanssa,joten sitä laitetaan myös. Sitten vielä iso potti salaattia ( kurkkua, persikkaa, jäävuorisalaattia,paprikaa ja viinirypäleitä) Jälkkäriksi vattuja puskasta.
Huominen ruoka vielä arvoitus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 14:58

Omasta maasta uutta satoa keräsin ämpäriin perunoita, siikliä ja timoa ja salaattia. Tein karjalanpaistista ja kuivatuista sienistäni kastikkeen, haudutin 3h padassa suurustin jauhoilla ,tomaattisosetta ja kermaa.Sitten laitoin uudesta kaalistani, kaalilaatikon uuniin.On vähän useammin syödä.Tomaattia ja kurkkua .Hapankaalia tietenkin.Mansikoita.Vielä tekisi rusina pullaa mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 17:13

Tänään söin ihan kevyesti.Paistettua ja savustettuja muikuja tuoresalaatin kanssa..Sain muikut,kun olin kala-auton mukana toreilla.
Huomiseksi olen pyytänyt lapsia syömään kanssani.Grillaan kanan koipia..lisukkeita en ole vielä päättänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 19:09

Makaronilaatikkoa, helppoa uuniruokaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2011 - 23:15

Juuri tässä napostelin savustettua muikkua. Mutta huomenna meinaan paistaa kanan filepaloja pihveiksi. Uusia pottuja ja tämänpäiväistä fetasalaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 07:15

Aamupäivällä syödään tähteitä mitä löydetään ja iltapäivällä ystäväni paistoi kaalilaatikkoa ja olipa jokunen
mansikkakin vielä jälkiruokana. Itse pistelin kilohailia sellaisia purkitettuja ovat hitsin hyviä.
Torilta saa 4 rasiaa 10 markalla.Joten näin juhlavasti täällä mässättiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 15:08

tänään (kin) syödään eilen savustamaani lohta, tillillä maustetun kylmän kastikkeen kera ja uusii pottuloit ja salaattii, himottas viel tehä vohveleita jälkkäriks, njamm :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 10:53

Teen tänään illalla kesäkeittoa ja toison mukaan sitä riittää huomisellekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 06:12

Kanaa ja vihanneksia.