Aamusta asti sadellut ja huomiseksi lupailee lisää, nyt sitä tulee, maa ei kohta jaksa imeä sitä ! Entä siellä?

No kyllä nyt mustikat ja sienet saa juotavaa,
mansikoille ei tee hyvää eikä vadelmile
mutta kyllä muuten luonto kiittää ja siitepölyt pysyvät poissa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2011 - 23:55

Hoidamme jokainen vuorollaan pihallamme olevien kukkasten ja pensaiden kastelun. Tälle viikolle sattui mun kasteluvuoro, mutta helpolla pääsen, kun luonto hoitaa kastelun :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2011 - 19:44

Maa jaksaa kyllä vetää vielä aika paljon.Mies kaiveli matoja maasta;oli vain pari senttiä kostunut maa...Sade tekee hyvää maalle,kunhan ei viikkotolkulla sada....
Siitepölyt saa kyytiä.JESS!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 20:39

Täällä minulla ei ole satanut tänään ollenkaan, mutta hyvin harmaa ja vähän kylmän kalseakin päivä ollut
Vaihteeksi yö on helpompi nukkua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 06:15

Tämä on luonnolle herkkua. Kyllä kuivaa oli joka paikka.Nyt voi jotain satoa saada metsistäkin.Yöllä heräsin kun sataa ropisi iloisesti. Iltasella oli valkeeta uunissa, tuli sisällekkin kosteeta.On parempi olla ja nukkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 07:56

Aamu valkeni sateisena..nyt alkaisi jo riittää. Loput mansikat menevät piloille jo. Onneksi ehdin pakastaa silloin aurinkoisella säällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 17:16

Eilen satoi koko päivän täällä Kotkassa..Tänään tuli yksi sadekuuro Vuolenkoskella..ei pahemmin kalanmyyntiä haitannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2011 - 23:05

Sadetta tännekin luvattiin pitkin päivää mutta vasta nyt äskettäin meni yksi vaivainen kuuro ohitse.
Meidän maa on vieläkin niin märkää, että runsaamman sateen sattuessa jää lätäköitä nurmikolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 10:56

Nyt on luvassa hellettä ja aurinkoa koko viikolle.