Tässä Sakujen vastine aiempaan kysymykseeni röyhkeys huipussaan.

www.iltasanomat.fi/kotimaa/n...16738.html

Avainsanat: rantautuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2011 - 18:27

Mielipiteeni on, vaikka he olisivat maksaneet leiriytymisestä, niin ei kenenkään tontille leiriydytä ilman lupaa. Jos porukassa on ollut sairas henkilö, niin hänelle olisi pitänyt hankkia asian mukaista hoitoa, eikä vaan jättää portaille lepäämään ja jatkaa soutelua seuraavana aamuna. Omituista sakkia :(

Kysyjän kommentti

Syntyipä aika soppa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2011 - 18:59

Joo, riitatilanteet on aina ratkaistavissa. Ehkä tilanne ei ollut niin paha, kuin ensisilmäyksellä näytti. Kielimuurikin taisi olla osasyy. Nyt voitaneen kysyä, mikä on median vastuu? Heidät on julkisesti häpäisty laittamalla kuvat nettiin. Edes raiskaajien kuvia ei missään näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 19:39

Ovat olleet yksityisalueella joten kuvaaminen on ollut sallittua omistajan toimesta.
No olisi se sairas pitänyt viedä hoitoon ja muiden etsiä se lähinnä oleva tyhjä saari.
Kyllä ne olivat kuvien mukaan mökin terassinkin täyttäneet märillä vaatteillaan ja ulostaneet ympäri tonttia.
Jos meillä mökillä olisi ollut moinen porukka sinne saapuessa, niin olisi kyllä ollut mussa pitelemistä.
Minulta ei ainakaa heru sympatiaa heille yhtään

Lisätty: 15.07.2011 - 20:48

www.iltasanomat.fi/kotimaa/m...99945.html

Tässä video heidän majoittumisestaan mökkirantaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 20:37

Niin vaaka kallistuu sille puolelle, mikä on painavampi, kun ei tiedä mikä on totta ja tapahtumaa ja mikä
mediaa, ei voi paljon muuta kuin pahoitella, jos väärinkäsityksiäkin on ollut mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 06:20

Aina pitää olla maanomistajan lupa rantautumiseen, majoittumiseen ja leiriytymiseen.Eiköhän tuosta lähdetä. Olkoon ulkolaisille sama sääntö.En armahtaisi heitä.Kova kovaa vastaan ja opetusta.Osaavat selitellä asiat parhain päin. Ovat mestareita ,sen verran opittu tuntemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 07:58

Luvatta ei saa leirityä eikä ainakaan toisen mökin pihalle ja piste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2011 - 23:03

Seli seli koko vastine. Ne ovat niin röyhkeätä porukkaa. Olen lukuisilla matkoillani eri puolille maailmaa sen huomannut. Olevinaan maailmannapoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 12:41

joka miehen oikeudet eivät salli toisen pihamaalle leiriytymistä. ja jos porukassa on joku sairaana, ei hänen paikkansa ole intiaanileirissä keskellä pihamaata vaan terveyskekuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 15:03

Oli tosi röyhkeä porukka, ei voi muuta sanoa. Puhuvat ns. muunneltua totuutta, vaatteita roikkui kesämökin kuistilla... huhhuh. Olen jo ajatellut että sivistymättömät saksalaiset ovat kuolleet sukupuuttoon mutta ei.