Mikä on hyvä laihdutus keino pullukalle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2011 - 19:42

Kun syö SÄÄNNÖLLISESTI (aamiaisesta neljän tunnin välein) ja LAUTASMALLIN mukaisia aterioita ja LIIKKUU parisen tuntia viikossa,saa painon putoamaan ja kunnon nousemaan.
Kun vielä VÄHÄN MIETIT, että mitä SYÖT ( vaaleat viljat vaihdat rukiiseen, sokeri minimiin ja rasvaiset lihat/makkarat kevyempiin) ja LISÄÄT ruokaasi VIHANNEKSIA ja MARJOJA on resepti laihtumiseen taattu.
Mitään ei tarvitse itseltään kieltää;kohtuus kaikessa !
Ja jos "takapakkia" retkahtamisen merkeissä tulee,ei haittaa, palaat seuraavana päivänä terveemmälle linjalle takaisin.

Terveisin puoli vuotta ja miinus 7 kiloa :) HITAASTI, mutta varmasti !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2011 - 18:23

Lopeta pullan yms. makean mässytys ja aloita liikunta, esim. lenkille tai uimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 19:11

Älä syö paljoa pieniä aterioita ja tuoretta raakaravintoa.Pidä ensin viikon pikkukirjaa katso mikä on turhaa ja ylimääräistä. Sokeri pois ,sasva minimiin. Tarkoittaa makkaroita myöten .Juo vettä lasillinen aina ennen syöntiä. Älä iltasella klo18 jälkeen syö mitään ruokaa.Aamulla hyvä aamiainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 19:21

Isäni motto kilpaurheiluaikanaan oli että "ei se mitä syö, vaan se että kuluttaa sen pois"
Siis jokainen laihduttaja tietää..
että pitää useampi lenkki tehdä pullan takia, kuin vaikka porkkanan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 20:34

Minä olen hyväksi havainnut vähähiihydraattisen ruoan, mutta janoloon se käy kyllä minulle
yksitoikkoiseksi, mutta tehoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 17:24

Liikunan lisääminen ja katsoo mitä suuhun pistää..ja kuluttaa enemmän kaloreita mitä syö..Kyllä silloin varmasti kilot tippuu..
Itse olen aikoinaan tiputtanut 20kg..eikä ollut vaikeeta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2011 - 22:52

Tuolla systeemillä minä olen laihtunut ihan hyvin joskus aikoinani. Älä silti unohda liikunnan tärkeyttä. Ja muista että löystyvä nahka pitää myös kiinteyttää erilaisilla jumppaliikkeillä.
www.hiilihydraatit.com/

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 10:57

Rasvat ja sokerit vähemmälle, liikuntaa tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 06:14

Ruokavalioon kannattaa kiinnittää huomiota.