Ihailetko ketään?Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 10:59

Ihailen niitä, joilla riittää positiivista asennetta ja eläniloa, vaikka kuinka elämä koettelisi. Yksi hyvä esimerkki täällä Napsussa on Sirkkaliisa.

Kysyjän kommentti

Sinun kanssasi niin samaa mieltä :)
Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2011 - 16:27

En kovin paljoa. mutta Omilla jaloilla, hyvän näköinen mies, joskus saa minua itsekseni ihailemaan.
Niissä joku sharmikkuus. Harvoin näkee sellaista.Omassa kyllä nään vieläkin, vuosikymmenten jälkeenkin.Se on tonne sisäänrakennettu vietti varmaan.Ihailut ihailtu ,mutta joskus sallin kuitenkin.Pitää pirteänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 18:21

En ihaile ketään, mutta silloin kun Prinsessa Diana vielä oli elossa, niin hänen hyväntekeväisyystyö ja hänen lähestymistapansa heikompi osaisiin oli ihailtavaa. Harmi vaan, että ns. "sydänten prinsessa" kuoli aivan liian nuorena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 19:26

Ihailen omaa mummeliani joka sota-ajan selvisi, rakensi kaiken uudelleen, kasvatti lapsensa ja lapsenlapsiaan hoiti. Harvemmin mistään valitti. Opetti meille positiivisen elämän asenteen, luottamuksen ja selvitymisen.
Ihana pullantuoksuinen mummelini!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 20:29

Samoin kuin Liinun ihailen omia vanhampiani. Kaduttaa tuli liian harvoin sanottua se.
Isä oli rintamalla ja äiti vei pientä perhettä eteenpäin. Tila oli pienviljelijän tupanen,
siitä leipä saatiin riittämään meille jokaiselle .
ei yhtenäkään päivänä muista, että nälkä olisi vatsoja kurninut, kun vuoteelle menimme
iltarukouksen kanssa.
Samoin sodan jälkeen, isä oli yksin tienaaja, teki metsätöitä, oli turvesuolla, sahalla ja uittoporukassakin.
Äiti oli kotiäiti, mitä pitoja laittamssa kulki kun tarvittiin.
En hävennyt, vaikka koulua kävinkin kunnan antamilla avustuslapuilla hankituilla kengillä.
silloin ei ollut sosiaalihuolto niinkuin on nyt. Kaikesta pula, mutta silti yltäkylläisyyttä lämpimässä
kodissa. Siitä kiitos ja ihailuni ja sammumaton kunnioitukseni vanhemmilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2011 - 08:01

Ihailen topakoita hyväsydämisiä arjen sankareita, siis tavallisia aikaansaapia ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2011 - 22:36

Minä ihailen montaa ihmistä heidän luonteensa ja sosiaalisen kanssa käymisen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 01:44

Ihailen ihmisiä jotka jaksaa ja haluaa auttaa vanhuksia ja vammaisia..että pystyvät kotona asumaan..Ilman apua olisi laitoshoito edessä..
En tarkoita itseäni..vaikka turvaan monen vanhuksen,että pystyvät kotona asumaan.
Itselläkin ikää jo,toivon että saan asua kotona loppuelämän.