Montako kertaa olet kantanut hääpukua ylläsi?

Avainsanat: hääpuku kantaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 22:07

Kerran olen sen virheen tehnyt. Mutta asia korjautui myöhemmin ja nyt olen ollut vuosikausia onnellinen ja suhteessa :))

Kysyjän kommentti

Kiitos. Samoin, ja toista pukua en minäkään päälleni enää laita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 21:23

Vain häissäni se oli ylläni,sehän olikin hääpuku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 22:20

Vain kerran häissäni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 22:27

Ainoastaan kaksi kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 22:37

Eihän sitä tositarkoituksella kun kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 22:49

Yhden ainoan kerran minäkin...puku ja huntu on kyllä vielä tallessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 08:45

Laskematta on, pukuni oli sinistä kohokuvioista taftia, ja lyhythelmainen kaksiosainen, joten olen senjälkeenkin sitä varmasti käyttänyt, Aikaa on yli 50 vuotta, joten eihän niitä ole luetteloitu kertoja.
Enään ei puvusta ole jäljellä kuin muistot kuvissa vain.
Minulla on vielä käyttökelpoinen tyttärenikin häissä ollut puku, joka on liki kolmekymmentä vuotta vanha,
tai sanoisinko uusi ja just sopiva ja käyttökelpoinen.
Kävin viimeksi Vesa Keskisellä viime sunnuntaina siellä, ajattelin Vesan hurmata, mutta pahus kun pysyi piilossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 08:45

Yhden kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 09:28

Kahdesti olen kirkon alttarille kävellyt. Ensimmäinen hääpuku oli sellainen, jota luulin käyttäväni myöhemmin joissain tilaisuuksissa, mutta toisin kävi. Jälkimmäinen hääpukuni on kadonnut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 09:29

Nolla kertaa, sillä vaikka minulla on ihana ukko jonka kanssa on on tullut eleltyä yhdessä jo 17 pitkää vuotta ja tehtyä perilliseksemme iki-ihana pojanvesseli en silti ole päässyt kantamaan hääpukua ylläni edes yhden yhtä sekunttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 11:36

kerran,.Tallessa on vieläkin, mutta ei päälle enään mahdu. Oli näytillä vähän aikaa sitten kolmen polven hääpukujen keskimmäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 12:09

Ei ollut hääpukua eikä huntua sen kerran kun naimisiin menin, mutta joskus jos vielä naimisiin menisin, niin ihan varmasti haluaisin kunnon kirkkohäät ja hääpuvun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 15:13

yhen kerran "virallisesti" käyttäny hääpukuain ja kerran - kaks kokeillu myöhemmin, jot sopiiks viel päällein, tänä vuonna kertyy 37v yhdessäoloa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 19:14

Yhden kerran virallisesti,sekin oli vuokrapuku.Aikaa yli kaksikymmentä vuotta sitten.Nyttemmin olen eronnut,lapset isoja ja elää omaa elämäänsä muualla.