Naapurin kani on meillä jälleen hoidossa, se on sisäsiisti, osaa pelata palloa ja koira yrittää ottaa pallon pois.

Pieni koira ja kani ovat hauska parivaljakko, kissalauma katselee näiden kahden menoa. Meillä oli aikoinaan myös oma kanikin, mutta silloin olivat ainoastaan kissamme ja ne tulivat hienosti keskenään toimeen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 19:03

Minullakin on ollut yhtä aikaa kissa ja kani perheenjäseninä. Hyvin tulivat toimeen ja välillä spurttailivat peräkanaa ympäri huoneistoa. Kani oli muuten sisäsiisti, mutta jos kissa pääsi yllättämään, saattoi pienen pienet pipanat pyörähtää lattialle. Osku-kani oli muutenkin hauska tapaus: kasvatin herralle ruohoa ja kun laitoin sen lattialle aterioitavaksi, olikin Osku-päättänyt lähteä maailmalle ja kaivanut ruohon multineen päivineen huoneen lattialle. Aikanaan Osku jätti tämän maailman ja kun mieheni tuli kotiin, oli kissa vastassa ulko-ovella ja miukui ja maukui, että tules nyt sieltä katsomaan mitä Oskulle on tapahtunut. Puskemalla puski mieheni jalkoja ja johdatti Osku-vainaan luokse.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 18:44

Meidän Jänis vasta tutustuu pikku Petoon (koiranpoikaan). Uteliaisuus tuntuu kuitenkin olevan molemminpuolista :) Kyllä niistä varmasti hyvät kaverit tulee!
Kanit / Jänikset on muutes yllättävän fiksuja otuksia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 20:43

Kyllä eläimet on fiksuja otuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2011 - 21:15

Olisi kiva olla kärpäsenä katossa seuraamassa. Varo vain ettei tykästy sähköjohtoihisi, jotkut kanit tykkää niistä ihan mahdottomasti. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 22:44

Kiva että tulevat toimeen keskenään muuten olisi aika hankala hoidetava.
Meilläkin oli aikanaan kani, mutta tyttäreni allergian takia jouduimme siitä luopumaan,
samoin kun hän ratsastusharrastuksestakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 23:02

Kivahan kani on ottaa hoitoon,kun tulee koiran kanssa hyvin toimeen.On varmaan ihana seurata niiden leikkimistä...ja kissatkin hyväksyy katselemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 04:39

Eläimet ovat suloisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 08:32

Onhan se hyvä, että on toisilleen leikkikaverit, ei tule aika pitkäksi kummallekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 08:47

Vaikuttaa tuo hoitokani aika veikeältä lemmikiltä, kun osaa leikkiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 11:02

Kas sillä on punaset silmät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 11:32

Kun olin lapsi, oli kotona kaneja ja kissa. Sopuisasti leikkivät pihalla, kun kanit olivat vapaana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 22:32

Hauska yhdistelmöä ei mahdoton..
On paljon sellaista mitä ihminen ei ymmärrä, eläimet eivät ole rasisteja..