Meitä on jo tuhansia, itse olen ollut mukana jo es:ssä puoli vuotta. Oletko kuullut es:stä aiemmin?

Lisätty: 14.07.2011 - 18:33

eurosinkut.net/showMikaEs.do

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2011 - 11:34

tämä laittaa myös korvan taa.. josko olisi joskus käyttöä.. ?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 18:46

Vai on sellainenkin foorumi olemassa. Sepä hauskaa, itse olen jo yli-ikäinen Teidän rietoihinne,
mutta kiva, että olette keksineet sellaisen virkistyksen.
Onnea matkalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 19:08

En ole kuullut aiemmin. Kävin sivustolla ja näytti mielenkiintoiselta: kivaa yhteistä tekemistä ympäri maailmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 20:48

Joko sinulla on natsannut?on kiva,kun on menoa ja meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2011 - 21:14

Ei minua huolittaisi kun en ole sinkku. Lahdessa toimii hieman samalla systeemillä oleva järjestö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 22:47

Kun erosin niin kuulin tästä ystävältäni, mutta ei omia kokemuksia.
Oletko käynyt ko riennoissa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 04:42

En ole mukana, eivätkä minua huolikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 07:05

Ei siihen minuakaan oteta, mutta kivat teille eurosinkuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 08:48

Toivottavasti eurosinkut kohtaavat toisensa ja muodostavat sitten europareja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 09:18

Ai jaa että sellainenkin on. En mene koska en ole sinkku. Ei olisi kyllä kiinnostustakaan itse asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 11:01

Panempa korvan taakse, jos vaikka sinkuksi vielä rupeaisinkin!
Mielenkiintoista, eurosinkku!