Kokemuksenne Priorinistä?

Avainsanat: priorin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 19:11

Minulla on kokemusta ja ainakin minulla toimii: kampajaani ihmetteli, että kun uutta hiusta pukkaa niin valtavasti. Nyt olen ottanut lisäksi MSM-kapselit käyttöön; vaikuttaa hiuksiin, ihoon ja kynsiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 18:17

Ei ole kokemusta, mul on aivan älytön hiustenkasvu muutenkin. Joudun 3 viikon välein käymään kampaajalla, tosin nyt kasvatan pidemmät hiukset, kun olen kyllästynyt maksamaan kalliita kampaajalla käyntejä vähän välejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 18:26

ei ole kokemusta, mutta tuskin tarvin ko. ainetta. iukset ovat tuuheat ja kasvavat nopeasti ilman mitään ihmeaineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 20:13

Käytän niitä vakituiseen,kun hiuksia alkoi lähteä huolestuttavasti,nyt olen siinä vaiheessa,että otan yhden kappaleen aamulla.Aluksi tämä hoito on kallista,mutta toimii ainankin minun kohdallani.Kokeile,niin hämmästyt.Tee just niin kuin siinä ojeessa sanotaan,et voi pettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 20:39

En taida tarvita...Kynnet superhuonot, mutta hiukset kasvaa puolisentoista senttiä kuukaudessa.Tai näin väittää ainakin kampaajani, joka asiaa ihmettelee vielä vuosienkin jälkeen.... Sinnittelen ja käyn parturissa viiden viikon välein.Onneksi minulla on edullinen parturi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2011 - 20:59

En ole kokeillut, ei kyllä tekisi pahaa kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 08:52

Ei ole ollut tarvetta kokeilla mutta apteekissa näin niitä pakkauksia ja ainakin hinnakkaita olivat - toivon mukaan hintansa väärtejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 08:59

Vastaan nytkin, ei ole kokemusta, ei ole tarvetta, hiukseni kasvavat hyvin.
Olen kampaajan ihanneasiakas, käyn leikkauttamassa hiuksiani 4 viikon välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 00:25

Olen itse myös tuota aatellut ostaa, ja nyt tullut Egyptistä ja hiukset voivat todella huonosti..