Mikä Monacossa mättää?

Charlene karkas kolme kertaa ennen häitä ja nyt on lööppien mukaan häämatka vaarassa keskeytyä. Mikä mättää? Oliko kyseessä pakkonaimakauppa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 19:16

Jos pakkonainnista olisi kyse, niin morsian on väärä. Olisihan Albertilla ollut koko liuta morsianehdokkaita, jotka ovat joko jo synnyttäneet tai hänelle raskaana.

Monacossa ei sinänsä ole mitään vikaa, hulppea paikka.

Kysyjän kommentti

Nimenomaan,miksei ottanu jo jotain valmiiks pumpattua vaimokseen-ois päässy sit taas nopeesti eroonkin kun perillinen ois syntyny...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 14:52

Mikäli lehtitieoihin on uskominen, niin pakkonainnista ja kruununperillisen epätoivoisesta yrittämisestä on nyt kyse. Mutta se, että ihminen pakotetaan naimisiin ja otetaan passikin pois pakenemisen estämiseksi, kuulostaa jo järjen (ja lain) vastaiselta. Ja kuka tahansa morsian varmaan tahtoisi perua häät, jos kävisi ilmi että sulho onkin siittänyt lehtolapsia sinne sun tänne parin seurusteluaikana. Ei oikein tuo parisuhdeonni näytä Monacossa koskaan kukoistavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 15:03

Tuntuu kyllä todella uskomattomalle tuo touhu!
Eikös se Ranskalainen lehti ollut tehnyt jonkin ilmoituksen ihmiskaappauksesta tsm.
Jonka tosin Charlene kielsi, mutta ei kyllä arvostusta Albertti maailmalla enää koskaan saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 16:12

Liikaa lehtolapsia;on mies heilunut maailmalla housuitta....Tunnustanutkin muutaman.Mutta kun se ei auta, sillä kruununperillinen on saatava.
Nuori emäntä tehköön penskan tai kaksi, sitten onpi vapaa lähtemään...Voisiko olla totta? Ehkä suuressa ja RIKKAASSA Monacossa....Aika näyttää,kokeeko rouva Dianan kohtalon.

Olen muinoin keskustellut muutamaan otteeseen Madam Bracomtaalin kanssa, joka oli vanhan ruhtinaan serkku.Ihana ja arvokas leidi otti lentokoneensa ja suihkautti sillä milloin minnekin päin maailmaa kiinnostaviin koiranäyttelyihin...Ja osti suurella rahalla koiria, jos joku vain myi.Omiani en suostunut koskaan myymään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 17:35

Paljon ovat lööpeissä olleet, tänäänkin jälleen. Vähän surulliselle vaikuttaa, liitto ei taida kovin kauaa kestää. Voi morsian raukkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 18:12

En ole juurikaan seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Mutta eiköhän se ole rakkauden puute, joka siellä mättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 18:32

Kyllä se paljon puhuttu Monacon kirous jo alkoi vihkipallilta.
Olisi luullut noin fiksun tytön moiseen hommaan olla alkamatta.
Häämatkakin keskeytyi siihen, että Albertin piti mennä Dna testeihin.
Voi hyvät hyssykät tätä maailmanaikaa, miksi se on mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 18:49

Olen samaamieltä kysyjän kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 19:37

aatelisten keskuudessa haiskahtaa aina jonkin asteinen sisäsiittoisuudesta kumpuava sekoilu.....
vaikka kukas sitä lehtolapsia laskee - ellet ole julkimo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2011 - 20:47

Ei siinä ainakaan rakkaudesta ole kyse, ukko pettää sen kun kerkiää, kuka sellaista rinnalleen haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 09:43

Eihän kukaan tiedä mitä totta ja mikä ei. Mutta hoitavat asiat kyllä, suurin kohu on syntynyt varmaan ihan muualla kuin Ranskassa ja Monacossa. Ranskassa on suurimmalla osalla ns. merkittävistä henkilöistä sivusuhteita, vaimot tietävät niistä jne. Monella presidentillä on toinen perhe.
Jotain ns. vikaa ruhtinaassa kyllä on kun on niin pitkään viettänyt hulvatonta poikamiselämää, isänsä oli erilainen.
Alunpitäen Cherlene varmaan viehättyi asiasta, mahdollisuus ruhtinattaren postiin, mutta aikaa myöten glamouri haihtui. Tällaista tulee mieleen.
Mutta mikä on totta mitä esim. Suomen iltapäivälehdissä kirjoitetaan, sitä ei tiedä kukaan, niiden jutuista uskon vain noin 10%!
Katsantokantoihin vaikuttaa meidän luterilainen moraali (kulisseissa tehdään mitä vaan mutta julki ei saa tulla mikään), voi nyt ajatella vaikka laestadiolaispiireissä ilmitulleita asioita.
Kulissiliittoja on hyvinkin lähellä.... yllätys yllätys, mutta muista syistä.