Röyhkeys huipussaan? www.iltalehti.fi/uutiset/201...0_uu.shtml

Avainsanat: ulkomaalaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 20:28

Kaikki keinot sallittuja häiriköille ja tunkeilijoille,peesaan matulaa!!!!

Kysyjän kommentti

Siitähän soppa syntyi:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 14:44

No johan on. Tulkootpa meidän rantaan niin haulikon kaivan taatusti esiin jos puhetta eivät usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 14:48

Nyt oli kyllä jokamiehen oikeudet ymmärretty väärin. Käsittömätöntä, että kenellekään tulee edes mieleen rantautua ja majoittua toisen pihapiiriin lupaa kysymättä, isolla porukalla ja häätökäskyistä piittaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 15:04

Tuo oli niin hävytöntä, ettei oikein jaksa uskoa että se on totta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 16:09

Meillä viljely aikan oli pellolla viljelyksessä viola -gornuuttaa.Sinistä oikein kaunista ja kovaa kukkin ,monivuotista.Lairintäalueella islantilaisia iso porukka .Olivat menneet ja keränneet isot nyrkilliset kukkia itselleen, hihkuneet kun pelto kaunis sininen .Sitten joku tajunnut että puutahan kasvejahan ne on. Tulivat kertomaan ainakin yli 25 ihmistä että näin on tapahtunut .Sattui olemaan iso kirves kädessä yksi kysyi tuleeko kirveestä ,tapetaanko.Kertoivat että ensiksi he luulivat sitä sinistä peltoa kaukaakatsottuna järveksi.Kaikkia sitä sattuu ja tapahtuu.Kuten linkistäkin kävi ilmi. Ei ne uskokkaan hevillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 16:16

Ei kyllä mielestäni ihan riitä syyksi, että oli kielivaikeuksia puolin ja toisin.Toisten maille ei saa tulla ,eikä ainakaan jäädä, jos pois yritetään ajaa. Hölmöjä turisteja kertakaikkiaan....Tulee mieleen, että kukakohan niitä oli puijannut ja ehkä käärinyt jopa rahat pois?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 17:39

Hävytöntä mennä toisten tontille, enpä kehtaisi. Ja vielä leiriytyä. Mutta jos mukana oli sairas ihminen niin sitten ehkä jotenkin ymmärrän ja sulatan tilanteen. Mutta sairas olisi pitänyt viedä lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 18:11

Helwetti kyllä on todella röyhkeää porukkaa. Ei muuta kun takas sinne mistä ovat tulleetkin. Ihme touhua, ei voi muuta kuin ihmetellä. Onneksi ei ole mökkiä, niin ei ole pelkoa, että joku hullu sinne leiriytyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 19:28

Vaikka kuinka yrittäisi käsittää Suomen jokamiehenoikeuden väärin, niin edes yksinkertaisuudessaan ei voi olettaa, että voit pystyttää leirin jokun mökkipihaan. Saksassa ei taida näitä jokamiehenoikeuksia olla ollenkaan.

www.outdoorseiten.net/wiki/W...eutschland

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 19:39

voipi olla vaikeeta selvittää jollei kukaan puhu saksaa / englantia suomen tontti lakeja.
ehkä heillä oli selkeetä "osittain" tämä jokamiehen oikeus. eivät tainneet tajuta että ovat toisten mailla. mitä lienee luulivat majoitus tuvaksi / saunaksi. tämä nyt tulee ensimmäisenä mieleen.

ymmärrän että omalle tontille ei halua päästää. ymmärsin kuitenkin ettei muuta häiriötä ollut ja siistivät jälkensä? vai olenko lukenut vanhaa tietoa :)
eipä kyllä munkaan pellolle majoituta ilman lupaa !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2011 - 20:46

Saksalaisilta voi odottaa ihan mitä vain. Saksan paikalliset leirintäalueet ajavat metelöiviä suomalaisturisteja ulos niistä, jos tämä on nyt sitten kosto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 09:08

Tapahtui vastaavaa kauan sitten Suomen maaseudulla, meren rannalla. Erään huvilan rantasaunan oli saksalaiset valloittaneet, omistaja sattui tulemaan paikalle, eivät muka ymmärtäneet edes saksaa vaikka hän oli saksankielentaitoinen! En muista oliko sauna lukittu vai, silloin ei välttämättä koska rikoksia oli todella vähän. Vihdoin ja viimein pariskunta oli suostunut lähtemään, olivat ehtineet ehkä pari yötä saunassa majoittua, lämmittää saunan jne.
Ei ollut kyse mökistä vaan hulppeasta huvilasta, niinkuin silloin myös vaatimattomampia kesämökkejä kutsuttiin.
Saksalaisilla on omat tapansa.
Hieman vastaavia tarinoita kuului sillä seudulla myös muita, mutta ei minnekään sisätiloihin sentään oltu majoituttu. Jotain eläimiä olivat teurastaneet ja grillanneet avotulella myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 11:36

Kyllä löytyy keinot saksakaisten ja muidenkin häätämiseen.. jääköön nyt mainitsematta : )