Usko tai älä ?

Huikeeta.!!! 101-vuotias mummeli ajaa 81-vuotiaalla autolla!

www.autotoday.fi/page.php?pa...=201105544

www.nytimes.com/slideshow/20...eshow.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2011 - 22:01

Mummeliin olisi kiva tutustua ! Hänellä saattaisi olla tarina jos toinenkin kerrottavanaan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 13.07.2011 - 21:27

Hyvin on säilyneitä - molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 23:19

Tuohon samaan täytyy pyrkiä, onhan se hienoa kun on hyvin säilynyt ja älli pelaa ja auto kulkee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 23:52

Aika mahtava tarina joka kenties tosi.Kyllä en moista ennen ole kuullut.Virkeä täytyy olla kun öljyjäkin vaihtaa.

Lisätty: 14.07.2011 - 10:35

Autoa ei ajeta kortilla vaan taidolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 04:44

Satua ainakin että on ajanut 90 vuotta?
Tuskin ovat antaneet 11 vuotiaalle madamille ajokorttia.
Tulpanvaihtajiksi tarjokkaita voi olla harvassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 08:12

Siinäpä teräsnainen. Voi hyvinkin olla, että on ajanut autoa 11-vuotiaasta, sillä ei tuohon aikaan taidettu korttien perään kysellä. Todennäköisesti varakkaan perheen tytär on saanut ajella autolla omilla tiluksillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 08:33

Onhan siinä varsinaiset teräsmummo ja teräsauto!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 09:21

Niin sitä pitää. On tosin omilla tiluksilla voinut ajaa jo nuorenakin, mutta kysymyksessäsihän oli usko tai elä
Totuus on tarua ihmeelisempää joskus,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 17:49

Hyvin säilyneet ruova kuin autokin. Tuon minä uskon, koska suvussani on paljon iäkkäitä autoilijoita.