Mitä mieltä olette,pitäisikö suomen irtaantua euroopan unionista?

Itse en osaisi tähän vastata.Paavo Väyrysen mielestä meidän suomalaisten pitäisi irtaantua siitä.

Avainsanat: euroopan unioni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2011 - 08:55

Ei ole tarpeellista tietoa vastata tuohon, Paavo Väyryseen en luota vähääkään, yrittää nyt pressaksi ja kerää ääniä.
Politikot hoitakoot nuo asiat finassigurujen avustuksella.
Suomalaiset sinänsä eivät pääkohtaisesti voi irtaantua eikä tehdä sopimuksia, ne tehdään ihan muulla kuin yksilötasolla.
Niin... olin vähän sokea eli luin huonosti, automaattisesti ajattelin rahaliittoa kun siitä puhutaan koko ajan eli valtioiden talouskriisesitä.
Ehdottomasti täytyy olla EU:n jäsen, mitä hyötyä olisi olla ulkopuolella. Myös Naton jäsenyys olisi paikallaan huolimatta siitä mitä naapurimme ajattelee (ja menisi sinne itsekin jos olisi mahdollista).
Väyrysen höpinät voi jättää omaan arvoonsa, kelpasihan sille mandaatti Brysselissä vaikka vastustaa liitttoa, näyttää vastustavan ihan kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2011 - 09:26

Mielestäni ei pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 09:52

Mitenkähän tässä vaiheessa tuntuu siltä, että kaatuu koko hieno suuri systeemi...pahalle näyttää ja jos nyt näin kylmän viileästi sanon niin pitäisi palata entiseen elikä jokaisella maalla oma valuutta ja oma taloudenhoito. Kurjaa on kuunnella näitä lainaneuvotteluja ja huomata miten moni maa on valehdellut tilanteestaan. Väyrysestä ei ole presidentiksi, anteeksi vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 10:27

En tiedä irtautumisesta, mutta EU:n sisäiset asiat pitäisi saada jonkinlaiselle tolalle. Nykysysteemiin en luota tippaakaan. Jos tehdään raamit, niin niiden puitteissa pitäisi elää, muuten kakku hajoaa. Sooloilijoille sanktiot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 10:58

Ollaan vaan edelleen EU:ssa, moni firma laittoi itsensä EU kuntoon ja konkursseja tuli paljon. Jos Euroopan unionista pois jäätäisiin nyt, niin sitten vasta lirissä oltaisiin. Ei ole sellaisia varoja meillä että pienenä kansana pärjättäisiin yksin.Ja pitäisi se markka taas opetella kun Euron käytön oppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 11:38

Kun kerran liittoon olemme menneet, niin miksi pitäisi erota? Mielipiteeni on, Suomen ei pidä irtautua EU:sta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 12:04

Maaritit ja Rintintin yllä puhuvat kaikki asiaa....Ei eroaminen ratkaise mitään,ikävä kyllä.Niin ja Paavo paran juna meni jo aikoja sitten.Ei vaan jaksaisi lukea lausuntojaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 15:48

Kyllä tässä vaiheessa kun kasa housuissa vaikea vastata. Tehkööt ne jotka sotkeneetkin asioita. Korjatkoon.Kansa kuuntelee kun herrat jakaa kansan keräämiä rahoja mailmalle,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 16:15

peesaan girasolia !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 19:04

Heitetään kruunaa ja klaavaa ja katsotaan 10 vuoden päästä, mikä sieltä tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.07.2011 - 20:29

Ei sen olisi siihen pitänyt koskaan edes mennä mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 20:53

Eipäs nyt hötkyillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 18:00

En taida uskaltaa vastata, mutta onhan sitä hyvin tultu ennenkin toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 19:43

piruako siihen ylipäätään liityttiin - mun mielipide