Minkälainen hääpuku sinulla oli?

Kesä on häiden aikaa

www.mtv3.fi/helmi/muoti/arti...apaperista

Minulla oli aika perinteinen

Avainsanat: hääpuku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 22:32

Vanha rippipuku mahtui hyvin päälle!

Kysyjän kommentti

Loistavaa kierrätystä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 18:19

Tumma puku, valkoinen paita ja rusetti.
Vai oliko tämä kysymys osoitettu vain Martoille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 18:20

Voi kääk....Äiti ompelijana sen teki.Menimme ex- mieheni kanssa naimisiin vuonna kivi ja nakki, en muista edes vuotta...Puku ei ollut täysipitkä.Helmenvaalea...Sopi kyllä minulle.Kesti vain 13 vuotta todeta, että mies oli väärä.

Nykyisen kanssa pidetty yhtä kymmenisen vuotta, eikä tulisi mieleenikään mennä enää naimisiin!Rakastaa voi ja pitää täysillä.Siihen mitään reliikkiä aamenta tarvita....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 18:46

Menin 1987 Kannelmäen kappelissa naimisiin, kahden todistajan läsnäollessa. Itselläni oli musta kapea hame ja valkoinen paitapusero. Liitto päättyi eroon vuonna 1992. Kun löydän elämäni prinssin, haaveena saada kunnon kirkkohäät ja kietoudun pelkkään valkoiseen huntuun :D heh, heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 19:00

Minun hääpukuni oli kermanvärinen intianpuuvillainen täyspitkä mekko missä pitsi somisteet kaulaaukossa ja rinnan alla,se oli hyvin kaunis ja sopi minulle loistavasti,päässäni oli kukista tehty seppele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 19:44

Jaa missä niistä?..Heh, lasteni isän kanssa avioituessa minulla oli Tuuterin kansallispuku. Toisen kerran ulkomailla oli avioliittopalatsissa farkut ja valkoinen paita, kun vaatteita emme ehtineet vaihtamaan. Kolmannella kerralla oli arabinaisen vaatetus...ja enempiä kamppeita ei enää tarvinne katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 21:15

Mulla oli valkoinen jakkupuku jossa kelomekko jakussa punainen vyö.Avonaiset sandaalimaiset kengät.Punaiset napit tuossa jakussa.Tukka luonnollinen auki puolipitkät,panta hiuksissa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 21:25

Perinteinen tumma puku. Jos tämä liitto joskus kariutuu, niin uuteen en enää lähde. En minkäänlaiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 22:30

Mieheni siskon vanha pitsinen rippipuku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 22:33

Ensimmäisellä kerralla 1800-luvun tyylinen hennon persikan-vaaleanruskea pömpöösi, silloin sopi tilaisuuteen ja ikään, nyt ei tulisi mielen viereenkään laittaa moista päälle. Toisella kerralla vaaleanharmaa kotelomekko, jossa kaulukseen ommeltuna samaa harmaata oleva huivi, vaikea selittää, mutta tykkään tästä mekosta vieläkin, jonka ostin kihlajaismatkalta Roomasta. Puku vain on päässyt kaapissa kutistumaan. Asuun kuuluu samasta kankaasta valmistetut korkokengät.

Tähän saavatkin naimisvaatteet loppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 08:41

Olen aina ollut vaatimaton pukeutumiseni suhteen, niin häissänikin. Nämä viimeiset olivat v. 1978, ja silloin ylläni oli Vuokon pitkä, yksinkertainen ja luonnonvalkea puku. Sen väljä malli antoi tilaa jo pyöristyvälle vatsalleni, mutta ei paljastanut kuitenkaan kaikille todellista tilaani. Tosin vatsan vetäminen sisään häävalssin aikana väsytti melkoisesti, ja illalla olinkin jo ihan rättiväsynyt, vaikka olikin kyse omista häistäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 11:50

Ex-miehen kanssa mentiin naimisiin maistraatissa ja puku oli lyhyt, ihan nätti kolttu. Eron jälkeen roudasin sen kirpparille, kun en halunnut muistella koko päivää. Nykyisen miehen kanssa ei olla naimisiin ainakaan vielä menty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 19:19

Jahas täytyykö tunnustaa, että minä en saanut olla se valkoinen tylliunelmainen morsian, sillä nääs
oli etuottoa otettu ihan pikkuisen. Oli kaunis kaksiosoinen kuviokangasta oleva kauniin sininen
juhlapuku . Ei pitkä, saatoin sitten sitää pitää myöhemminkin.Ja kun 1960 menen avioon, niin
eihän silloin sopinut, että huntu olisi vielä ollut päässä,siinä olisi körttiläinen pappi pian
häätänyt meidät pukeutumaan uudestaan.En ole körtti uskova, vaan ev.lut, mutta pappai oli pohjanmaalta
ja körttejä.No siinä sai siunauksen tuleva esikoinen samalla, syntyi 5 kk päästä, joten en ihan viimeisilläni ollut.
Kaikkea mä laitan, sinähän puhuit vaan puvusta ja minä vedän tähän jo 6.nen käskynkin.
Olin rikkonut sen, mutta anteeksi on annettu, luulen niin, vaikka puku ei valkounelma ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 18:03

Neutraali ja ajaton, edelleenkin tyylikäs.