Kokemuksia sähköperämoottoreista?Mikä olis hyvä pienellä järvellä?

Polttoaineperämoottoreita ei saa käyttää tässä järvessä.

Avainsanat: sähköperämoottori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 14:55

Sen verran tutkin asiaa 20vuotta sitten, etten hankkinut aurinkopaneeleita enkä sitä sähköperämoottoria. Kallista elvistelyä, oliskohan nyt halvempaa.
Vedä" sisähanka nelosella", mamma toiseen airopariin.

Tuo MinKota kuulostaa mukavalta merkiltä!
kalastus.hongkong.fi/fi/vene...amp;page_1

TM-testi osta: tekniikanmaailma.fi/muu-tekn...-veneeseen

Kysyjän kommentti

Harkitaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 13:17

Minulla ei kokemuksia ole sinulle antaa. Mutta jos itse veneeseen ostaisin ,vaatimus olisi seuraava.
Ei iso, äänetön ja hiljaa menevä. Varma pitää olla ehdottomasti. Tietenkin airot aina mukana.Olen pienillä järvillä sellaisia nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 14:40

Eipä ole nyt neuvoa annettavaksi, kun meillä sellainen polttoaineella toimiva keskimoottoripaatti. Se vaan kiinnostaa, että järven pienen koon vai minkä vuoksi ei saa olla polttoainemoottori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 16:37

Meillä oli aikoinaan mökki pienenjärvenrannalla ja siellä sai vain ruisvoimalla veneillä.
Ja olikin puhdas järvi.
Toivottavasti löydät hyvän menopelin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 18:14

Minulla on mökillä melko uusi ja käyttämättömänä.
Pitänee joskus testata oikein merellä.
Mökkipihalla on jo kokeiltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 18:41

Eipä ole kokemusta perämoottoreista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 21:26

Huonoja. Virta loppui ja vauhti jo ennen sitä oli heikko. Soutamalla pääsee nopeammin. Lopuksi muovinpalat painui pohjaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 22:29

Pienellä järvellä pärjää soutuveneelläkin. Minä naisena en uskalla ehdottaa mitään. Itsellämme ja Yamaha 80 isossa venessa ja samainen 10 sitten kun esim. uistelemme. Mutta järvemme on hieman isompi.