Oletteko Facebookissa? Itse jäin siihen viime syksynä koukkuun :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 15:48

Kyllä olen ja sieltä olen saanut paljon yhteyksiä eri ihmisiin ! Ei pidä pelätä tää on elämää ja pitää pysyä ajan tasalla!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 12:48

Olen napsujen ystävä. Hyvä kun aikanai tähän riittä. Mutta jos on pikakirjoittaja ja hallitsee hyvin aparaatin. Nopeestihan se käy.Tulee nyt jo liikaa istuttua.Vanhemmalla iällä tämä nostattaa verenpainettakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 13:01

En ole naamakirjassa, enkä taatusti mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 14:00

Olen ollut Facebookissa yli vuoden ja mm. vanhojen koulukavreeiden kanssa siellä viestittelen. Tilapäivityksiä en harrasta lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 14:58

No en jäänyt FB:n koukkuun, mutta Farmivillessä hoidan tiluksiani ahkeraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 16:42

Olen naamakirjassa ja erittäin hyvä tapa pitää yhteyttä ystäviin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 18:07

Olenhan siellä, mutta hyvin harvakseen. Tuskin lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 19:06

Olen vain napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 22:19

Muutaman kerran tuotakin on kysytty ja edelleen tähänkin vastaan: en ole enkä mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 12:44

En ole, oletan etten siihen mene mukaan koskaan. Tuttaville laitan sähköposteja, se saa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 19:27

Olen ja saan valokuvia kaukana olevista lapsenlapsista ja heidän perheistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 18:07

Olen, mutten koukussa. Käyn vilkaisemassa jos jotain tärkeää on tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 19:46

en ole itteeni naamaan laittanu enkä laita !
ihan seuraan vierestä kun eräät ovat niin koukussa että pahaa tekee. vähän väliä pitää päivittää jne.
mitä tapahtuu normaalille sosiaaliselle kanssakäymiselle ? kohta kukaan osaa puhua toiselle suoraan saati katsoa silmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 22:30

En ole, tuskinpa tulen liittymäänkään....