Taidekeskus Salmelan tämän kesän tarjonta käyty katsomassa?

Piditkö?

Lisätty: 12.07.2011 - 13:02

Mäntyharjulta löytyy :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 19:47

Juuri palasimme reissulta ja tykkäsin Salmelasta tosi paljon. Nuorten taitailijoiden upeita töitä. Muutamia olisin voinut jopa hankkia jos seiniä riittäisi. Käykää ihmeessaä ja samalla kannattaa katsoa siellä kesäteatteri-esitys. Kirje kotiin jossa Kake Randelin esiintyy tosi hyvin.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista.

Mäntyharjun Salmelassa todellakin kannattaa käydä, vaikkei taiteesta välittäisi pätkän vertaa.Aikamoinen elämys jo paikkana!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 12:04

En ole käynyt ja taitaa käymättä jäädäkin ainakin tänä kesänä. Salmelaan kyllä joskus tekisi mieli mennä käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 12:37

Ei ole tullut käytyä ja taitaa jäädäkin. Kerran olen siellä käynyt, siitä on jo vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 13:00

En ole menossa, sillä en edes tiedä, missä Salmela on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 15:00

Minulta jää myös näkemättä. Mökkiretriitti odottaa perjantaina. Jippii.

Säästän taidemuseoinnin syyskuiseen Roomaan. Caravaggion näyttelyssä haluan käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 22:18

Ei ole eikä tuskin tule tutustuttua. Olen hyvin vaatimaton ihminen, en pröystäile taiteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 10:36

Salmela ei ole koskaan kuulunut vierailulistalleni eikä kuulu tänäkään kesänä , sillä minunkin on Rintintinin lailla tunnustettava etten aijemmin edes tiennyt missä kyseinen taidekeskus sijaitsee. En myöskään tiedä ( enkä laiskuuttani jaksa itse ottaa selvääkään) millaista taidetta siellä on esillä, nykytaidetta, vai jotain muuta. Nämä aukot sivistyksessäni lienevät pahasta? Vai lienevätkö sittenkään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 18:07

Ei vielä, mutta menen kun eksyn niille kulmille.