Kansanedustaja kunnostautuu.Tälläkertaa näyttää, kuinka baarista poistutaan oikeaoppisesti.Oletko itse ollut samassa tilanteessa?

Esimerkillistä toimintaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2011 - 12:51

Persutyyli jatkuu, siitä vaan. Jotain kommenttejaan oli tämän päivän Ilta-Sanomissa, en tiedä olivatko totta vai keksittyä.
Ei ole myöskään itselläni kokemusta moisesta poistumisesta/poistamisesta ja tuskin tulee. Tietysti edustaa suomalaista humalahakuista äänestäjää (joita niitäkin on) eli on ihka oikea kansan edustaja. Kansanedustajalta sensijaan edellyttäisi kuitenkin hieman erilaista käytöstä eli omaa profiilia. Veikkaan että nuo toilaukset tulevat olemaan ainoita "ansioitaan" nelivuotiskaudellaan, tuskin mitään saa aikaan Arkadianmäellä. Tuosta porukasta löytyy edustajia.... huhhuh!

Lisätty: 13.07.2011 - 13:41

Kansan edustaja painottaa lehtitiedon mukaan sitä että täytyy saada olla oma itsensä! lomallaan! Kyllä kait.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille.
Oletan, että tästä tyypistä kuullaan vielä.Olisi kyllä saanut jäädä edustajaksi valitsematta....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 11:45

Kyllä olen aina ominvoimin retkiltäni palannut. Joskus nuorempana kyllä aikas huonossa hapessa, mutta kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 11:53

En ole :)
Ja hän totesi että "jokainen saa lomalllaan tehdä mitä haluaa " :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 12:06

Ihan hänen tyylillään en ole baarista ikinä poistunut. Luulisi kanksanedustajaa hiukan morkkis vaivaavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 12:57

Harvoin sitä itse olen tuossa kunnossa, nuorempana kyllä taisi joskus kunto loppua baarista palatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 15:50

No onhan heilläkin vapaa aikansa ja kuka näyttäytyy milläkin tavlla! No Soinin sakista löytyy kaikkea !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 18:05

Niinhän siinä käy kun kansanedustajalla on kynän tilalla muki kädessä. Ei oikein tiedä miten pitäisi käyttäytyä.
Itse en baareissa juoksentele, joten tuollaisia ongelmia ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 22:12

En ole nähnyt miten hän poistuu, mutta totean että tavallinen ihminen hänkin on tittelistään huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 10:43

En. En nääs ole vielä kansanedustajana ollut, kun en ole ollut ehdokkaanakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 18:11

Joskus olen huonossa hapessa, mutta harvemmin. En minä noista kansanedustajien toilailuista paljoa tiedä. Mutta ehkä lomalla hänkin.