Muistatko tämän 1974 vuoden discobiisin?

Lisätty: 12.07.2011 - 00:06

www.youtube.com/watch?v=0vIr...re=related

Avainsanat: disco 1974

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 07:57

Tottahan toki tämän biisin muistan ja nyt sainkin kunnon aamujumpan tämän biisin tahdittamana.Kokeilin lantioni notkeutta ja niinhän se pelitti,kun ennen vanhaan diskossa tanssiessani,jos tässä talossa vielä joku nukkui,niin ei nuku enää,kun minulla on aika mahtava äänen toisto tässä koneessani ja kaiuttimet on seinällä.Kiitos mukavasta musiikki tuokiosta ja nyt olonikin on,kuin enne nuorena tyttönä,tuli ihan tyttömäinen olo.

Kysyjän kommentti

Sittenhän biisi täytti edelleen tarkoituksensa. Minäkin tulen tästä aina hyvälle tuulelle ja tanssijalka alkaa vibajamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 08:20

ei empä muista, en ole käynyt diskossakaan kuin yhden kerran piipahtanut, nutta voihan se olla , että radiossa on soinut, mutta ajatus ei yllä siihen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 09:08

1973 kävin Morgesin kaupungissa Sveitsissä kerran discossa ja se riitti. En muista mikä siellä soi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 09:10

Kyllä oikein hyvin muista soihan tuo radiosssa vieläkin silloin tällöin. Hyvä kappale jää soimaan pitkäksi aikaa. Jotkut unohdetaan ja kaivellaan uudestaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 09:21

Kappale on tuttu, mutta diskoissa juokseminen ei kuulunut minun puuhasteluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 09:31

Tuttu biisi! Kiva kun palautit sen taas mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 09:36

Voi kyllä muistan.. on sitä useammankerran parketilla veivattu tämän tahdissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 10:00

Suomalainen versio paremmin kyllä mieleen muistui...Olenkohan liian "nuori" tähän kappaleeseen?Varmaan niin, koska diskoissa tuli vietettyä aikaa aika paljon,mutta hieman myöhemmin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 11:47

Mä olen tuona vuonna taputellut juttua lattialla, ei muistu : D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 12:48

Voi tulee nuoruus mieleeni, tuohan olikin tutumpaa tutumpi biisi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 22:07

Toki - jäi vain biletys vähäiselle hyvin luonnollisesta syystä: synnytin esikoiseni heinäkuun alkupäivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 04:45

Tiedän biisin, ja ehkä otankin aamujumpan. En kuitenkaan sitä muista.