Oletko vastaava nähnyt tai kuullut.

Olimme sisätiloissa ovet auki ulos, yht äkkiä kauheeta rääkäsyjä, outoja ääniä.Näin metsätiellämme ketun joka tuli porttia kohden.Kolmella jalalla linkaten. Tiesin että meidän isokokoinen ja omapäinen kissamme on siellä ulkona.Hetki, tulee ketun perässä ja kettu katsoi ,väisti metsään kissaamme joka rohkeana kohden portista kotia.Ei kissa pelännyt yhtään mutta taisi kettu saada vamman jalkaansa kun meni klinkaten metsikköön.Pienikokoiset kissamme seurasi tilannetta tästä pihalta tarkkana.

Lisätty: 12.07.2011 - 09:13

Syövät kohta ketturepolaisia.

Lisätty: 12.07.2011 - 20:43

Portilla on iso kuva kissata ja lukee kiitos, tuliaisista olen lihansyöjä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2011 - 23:07

Rohkea kissa! En ihmettele yhtään!

Mummolassa oli Karjalankarhukoiria muutama.Niiden puolesta niin naapurin kissat, kuin koiratkin olivat tervetulleita pihamaalle.Mutta se iso kollikissa Ville, oli sitten eri mieltä.Kerran mm ratsasti vieraan sakemannin selässä pitkin pihaa ja sähisten ajoi suuren koiran pois.Sitä sen koomin näkynyt...
Niin että jos kissa voittaa ison sakemannin ,niin miksi ei pienempää viekasta kettua :)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 00:00

Teillähän siellä on oikea kotivahti! Ei taida kettu vähään aikaan tulla vierailulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 07:23

Ihanaa kissat ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 08:21

No on halvat ja luomutuotannon tuloksena vahdit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 08:25

Kissat on kesällä pidettävä kiinni, ne ovat petoja, syövat mm lintujen pesistä ja poikaset.
Meiltä kulkukissat lähtee ölisten kun pöllöäiti antaa niille kynttä niskaan! Heko,Heko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 09:19

Minä taas olen tavannut ketunpennun tuossa pihapiirissä useampana iltana. On vakiovierailija, jota epäilen jumppis nimiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 09:31

Kettuparka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 09:33

Olipas rohkea ja puolusti omaa reviriään!
Saisiko lainaksi.. jos se häätäisi myyrät pois mun kasvimaalta !!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 12:46

Sun pitää laittaa portinpieleen kissasi kuva ja teksti "täällä vartioin minä". Hyvä vahtikissa sulla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 22:05

Napakka katti - en voi muuta sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 04:46

Sinulla on rohkea kisuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 22:28

Kissasi kuuluu, Harry Potterin Rohkelikko ryhmään...