Kuorsaatko? tai unikaverisi ?

Minä en kun en sitä itse kuule :)'
Tässä mallia kuinka hylje vetelee kuin veturi

www.youtube.com/watch?v=R-rMTu4HerA

Avainsanat: kuorsaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2011 - 15:50

Kuorsaan. Omaan korahdukseen olen herännyt useita kertoja. Harvoin edes takaraivo tavoittaa tyynyä, kun jo kuorsaan.

Kysyjän kommentti

:D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2011 - 12:37

tuo mun mies vetää välillä sellasta sooloa että oksat pois :D minä sen sijaan kurnutan ja inisen kunj käännän kylkeä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 13:16

Kuulemma kuorsaan.Ja uskonhan sen, kun varsinkin kesäisin aika tukkeessa siitepölyistä... Mies kovin herkkäuninen ja varustautuukin joskus ihan korvatulpin...Toisaalta, meillä työvuorot menee välillä niin hullusti erisarjaa,että nukutaan välillä eri makkareissa sen vuoksi.
Isoa haittaa kuorsaamisesta ei ole ollut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 13:29

Mieheni kuorsaa tosi kovin ja siksi nukumme eri huoneissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 14:12

Kummatkin kuorsaamme, mieheni kuvailee minun kuorsaamistani kehräämiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 14:21

Kuulemma kuorsaan, mutta harvoin on unikaveria vieressä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 15:15

Fiina-koira kuorsaa sängyn vieressä lattialla, ja avomies sängyssä vieressä.
vuorotahtia vetävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 16:21

Yleensä menemme yhtäaikaa rakkaan kanssa nukkuun.Minä en kerkiä kun ihmetteleen,tämä kaverini vetää että koneet pauhaa. 1-2h sitten tasoittuu ja tulee hiljaista. Hän puhaltaa välillä oikein ilmat pihalle kunnolla. Sen kuulee selvästi. Kuorsauskin kuuluu.Se on se aloitus nukkumisessa kovaa. Sitten tasoittuu. Kyllä itsekkin kuorsaan. Jos liian väsynyt.

Lisätty: 11.07.2011 - 16:21

Meillä kissat kuorsaa oikein kovaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 18:31

Molemmat kuorsaamme, mutta en ole liiemmin "häiriintynyt". Sulassa sovussa samassa huoneessa nukumme. Mieheni väittää, ettei saisi edes unta ellen olisi vieressä tuhisemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 08:23

Nykyään kursaan kuullemma miedosti,mieheni kuorsaa myös joskus,mutta tönäisen häntä ja pyydän kääntämään kylelleen niin kuorsaus loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 08:23

Kyllä minäkin kuulemma kuorsaan, vaikka väitän kaikin voimin vastaan.
Tuttava joka nukkuu joskus täällä on kova kuorsaamaan, jos vaikka on ottanut käynyttä tuopin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 09:10

Kuorsaaminen päättyi CPAP-laitteen myötä. Todella hyvä kapine.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 21:56

Suorainen häirikkö asuu talossamme. Minä nukun eri huoneessa koska muuten ei nukkumisesta tule mitään.
Ja hän vain vähättelee - sanoo minun kuvittelevan. Ihminen makkoo kyllä silloin jos makoittaa - on hänen mottonsa nukkumisongelmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 04:49

En minä, mutta kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 21:08

En nuku samassa huonessa kuin mieheni.Koira ja kissa kuorsasivat myös silloin kun olivat elossa. Niiden kuorsaus oli vaan rauhoittavaa musiikkia.Ihmisen kuorsaus on yhtä.... sanonko?