Haluaisin tietää parhaita shoppailualueita/paikkoja Vilnassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2011 - 10:37

Vilnan paras ostoskeskus on Europa. Paljonhan siellä on merkkibutiikkeja vanhassa kaupungissakin toki. Riippuu siitä minkätasoista ja mitä etsii, minkäikäiselle jne.
Olen ostanut viime aikoina mm. kenkiä, suurimmaksi osaksi Europa-ostarista jossa on tosi monta kenkäliikettä.
Aloittaja onkin nuori henkilö eli silloin neuvoin hieman väärin. Gediminon poikkikadulla keskustassa on muistaaksei Zara tai jokin muu iso liike, taiisi olla sitten Mark & Spencer joka muutti Gedimino9-ostarista uusiin tiloihin, liike on iso nykyään, siinä en käynyt koska haen hieman erilaisia tavaroita.
Hotellista voi kysyä minne kannattaa mennä ostoksille, osaavat kyllä neuvoa.
Gedimino9- ostoskeskus on Gedimino avenuella eli ihan keskustassa.

Lisätty: 11.07.2011 - 12:49

Akropolis- shoppingcenterissä on kaikki ns. halpisliikkeet, siellä en ole käynyt. Vilnasta menee sinne ilmaisbussi, matkaa on jonkin verran eli se on lähellä lentokenttää.
Vilnius in your pocket-vihkosen voi printata netistä, siitä löytyy tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2011 - 12:07

pari linkkiä mistä löytyy shopping vinkkejä:
www.inyourpocket.com/lithuan...ng-centres
www.worldtravelguide.net/vil...s/shopping
kaupungin infossa neuvovat myös:
www.vilna.info/turismi.htm

Vilna on viehättävä kaupunki, junareissun tein sieltä Kaunaksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 15:12

Europa-ostari on kuulemma hyvä, kertoi shoppailua rakastava ystävättäreni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 21:17

Se yks ostoskeskus on hyvä, en vaan muista enää nimeä kun useampi vuosi jo aikaa ku kävin siellä.