13 vuotias narttukoirani on alkanut tekemään pissat sisälle vaikka on käynyt ulkona tarpeillaan,ei olisi mielestäni hätä.

onko vanhoilla koirilla joku mielenilmaisu vai tapa, koska nuorena ei kyseistä ilmiötä ollut.

Avainsanat: vanhan koiran sisäsiisteys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2008 - 22:44

Niinpä, ei ole vielä koirille saatavilla mitään tena ladyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2008 - 19:24

..koira on jo niin vanha että kunnioittaa vielä tarvetta käydä ulkona mutta muuten alkaa jo olla liian väsynyt... ystäväni koira teki tätä ennen kuolemaansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 01:11

ikä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 22:20

vähän sama vika Rahikaisellakin, sitä se ikä teettää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2008 - 13:28

Iästä se johtuu.. Aivan samaahan tapahtuu myös ihmisillä, kun ihminenkin vanhenee, niin alkaa rakko reistailla, eikä sille voi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2008 - 14:49

Kuten jo luitkin, ikähän se. Mutta ongelmaan on ratkaisu: käynti eläinlääkärillä. Virtsanpidätyskykyä parantava lääkitys ja samalla käynnillä tulee tarkastettua ettei kyseessä ole mikään tulehdus, kasvain tai muu rakon normaalia toimintaa häiritsevä tekijä. Sama lääkitys muuten löytyy myös ihmisille, joten mistään ihmeellisestä asiasta ei ole kyse. Lääkäriin vaan niin asia selviää, eikä tarvitse alkaa itse arpomaan.