Kävitkö Mäntyharjun vapaa ajan asuntomessuilla?

Kävin itse viime lauantaina.Mitä pidit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2011 - 10:35

En mene niihin ruuhkiin.

Kysyjän kommentti

Eipä ollut ruuhkia ei! Erittäin hyvin järjestelyt Mäntyharjulla pelasivat.Kannatti käydä itseään silläkin saralla sivistämässä...Ja saihan sieltä vinkkejä mökille ja kotiinkin ... Taitaa tulla meille ensi kesänä uusi grillikatos...Kunhan ensin puut talvella metsästä kaadetaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2011 - 09:54

En käynyt. Tämän kesän maaseutumatkailu suuntautuu eri puolelle Suomea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 09:58

Piti mennä, mutta kun ei tullut mentyä. Se oli sellainen, olisi kannattanut käväistä katsastamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 11:00

Peesaan jumppista: asuntomessuruuhkiin en mene. Yhdestä sellaisesta kertyi vuosikausia sitten senverran runsaasti huonoja kokemuksia, että sen jälkeen olen pysytellyt visusti poissa asuntomessuilta ja tulen vastaedes pysymäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 12:07

Eipä tullut käytyä.
On aika rahastusta ja todellakin ne ihmisruuhkat.
mutta kyllä sieltä saa kivoja vinkkejä
No odottelen Vantaan asuntomessuja, sinne mentävä ihan uteliaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 14:16

En käynyt, mutta Kokkolan asuntomessuille meinaan mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 08:35

En ole käynyt, on liian kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 09:05

Kyllä minun kohdallani messut on messuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 21:47

Mökki on jo joten en käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 18:19

En käynyt.