Mitä mieltä olet ufoista? Onko omia kokemuksia?

www.stara.fi/2011/07/10/ufo-...-reunalla/

Tämä onkin sitten sitä matkailua :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2011 - 19:00

oli hupaisa juut toissa vuonna 2009 lähdin Hessingistä iltpäivällä muutokuormani kanssa.
Ja huonasimme Helsingistä lähtiessämme pienen punaisen lasten kumipalllon kokoisen esineen taivaalla.
Ja kun pysähdyimme Tamperen tienoila syömään, pallo oli yläpuolellamma.
Kävimme syömässä ja matka jatkui kohti Keuruuta ja tyttäreni pihaan kun pääsimme
pallo oli seurannut meitä ja pysähtyi taivaalle noin 10 minuutiksi sitten teki pienenn äkkinäisen
lennon ja tuli sanalla kohti, Meitä oli sentäs 5 ihmistä huomioimassa sitä. Nopea liike ylös ja meidän suojelijamme oli kadonnut, emme osaa selittä mikä tämä oli.Mutta arvioin, että se oli
hyvä enkeli joka suojeli matkani tänne.

Kysyjän kommentti

Ihana tarina ja usko että joku matkaasi oli suojelemassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2011 - 18:33

Ei niitä ole, kaikille on selitys.
Olen joutunut lentävien kahvikuppienkin kohteeksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 18:37

En ole ufoja nähnyt enkä lentävän lautasen kyydissä, enkä taida ufojuttuihin edes uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 18:49

Sanonta kuuluu, ken uniin uskoo, se varjoja pelkää. Ehkäpä on jotain mitä emme tiedä, mutta joku ehkä tietää meistä sitäkin enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 21:31

jokin selitys tuollekkin ilmiölle lie.

mutta Rauni-Leena Luukanenhan on vieraillut siellä ja täällä UFOjen matkassa:
www.youtube.com/watch?v=XbOA...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 21:37

En ole ufoja vielä tavannut. Mutta toiset on .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 21:54

Ei ole sattunut omalle kohdalle, mutta sehän ei todista sitä etteikö niitä olisi. Näin samaisen CNN Live-koosteen ja mielestäni siinä liitelee kaksi tunnistamatonta esinettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 09:30

Ufoja ei ole olemassa, kaikelle löytyy järjellinen eli pätevä selitys. Ufomatkailu... siihen en sijoittaisi euroakaan.
Olen kuunnellut livenä myös tuota Luukasta ja uskottavuutta ei tullut. Huuhaata.
Yläilmoihin on lähetetty jos jonkinlaista tutkimuspalloa, paljon esim. säähavaintoihin liittyviä yms. Mielikuvitus on rajaton jos sille antaa vallan. Tietämättömyys ruokkii ilmiöiden tulkintaa väärään suuntaan. Kun jokin esine on korkealla taivaalla, sen liikkeistä ei voi maassaolija esim. välimatkan suhteen tehdä mitään tarkkoja arvioita.
Luukanen kertoi ihan tosisssaan kuinka hän käy ruumiistairtautumisprosessissa tervehtimässä sukulaisiaan joita ei ole muuten mahdollista tavata. Tuli mieleen että onpa halpa tapa vierailla vaikka toisella puolella Suomea, säästää lentolipun hinnan! Silloin ei ollut ns. halpalentoyhtiöitä, Suomessa liikennöi vain Finnair.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 15:06

En usko ufoihin enkä pieniin vihreisiin ukkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 08:32

Ei ole järjellä ymmärrettäviä juttuja. Epätodellista muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 21:33

Tiedän yhden lentäjän joka tietää sanoa, ettei kaikki ole ihan harhaa eikä mielikuvitusta.
Itse on ole niitä nähnyt, skeptinen isäntäni kyllä kerran tunnusti että se mitä hän näki, ei ollut luonnollinen ilmiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 23:33

Jos nyt pikkaisen pilkkua viilataan, niin UFO on UFO vain niin kauan, kuin ei tiedetä, mikä se on. Heti, jos se tunnistetaan (vaikkapa sitten toiselta taivaankappaleelta tulleeksi avaruualukseksi), sepä ei enää olekaan UFO. Muistelen lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan toisen maailmansodan jälkeen viranomaiset ovat saaneet eri puolilla maapalloa yli miljoona ilmoitusta UFOista. Niistä on viranomaistutkimusten jälkeen jäänyt lopullisesti tunnistamattomiksi 2%, jotenkas kyllä niitä UFOja näyttäisi olevan olemassa. Lentäviä lautasia ja pieniä vihreitä miehiäkin saattaa epäilemättä jossain päin maailmankaikkeutta olla, mutta niiden vierailemisesta maapallolla ei kukaan ole vielä onnistunut hankkimaan luotettavia todisteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2011 - 18:28

En ole tavannut, ja toivon mukaan en koskaan näekään. En minä tältä istumalta ufoihin usko.