Harrodsin tavaratalon liukuportaat oli Britanian ensimmäiset. Mitä erikoista liittyi portaiden avajaisiin 1898 luvulla?

Tarjosi työtä ainakin yhdelle, joten kategorian laitan ura ja työllisyys.

Avainsanat: harrodsin tavaratalon liukuportaat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2011 - 10:24

Vuonna 1898 Harrods sai Britannian ensimmäiset liukuportaat, joiden huipulla oli apulainen ojentamassa hajusuolaa ja konjakkipaukkuja hermostuneille asiakkaille.
(taloussanomat)

olen käynyt Harrodsilla, mutta eipä enää tarjottu konjakkia ;-D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2011 - 11:19

Empä ehtinyt paikalle toteamaan silloin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 11:46

On se konjakki oiva lääke ollut aikoinaan.
Mikähän oli titteli tällä henkilöllä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 12:49

Kaikenlaista duunia sitä voi maailmasta joutua tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 13:02

Ei ollut vielä mahdollisuutta kuulua ekojen asiakkaiden joukkoon. Ei ole konjakkia tarjottu kun siellä olen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 15:39

Onpa ollut asiakaspalvelu kohdallaan, kun on hajusuolaa ja konjakkiakin tarjottu. Ilmeisesti asiakkaita on tuo uusi ja outo keksintö pelottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 22:48

Viulunsoittaja tämänkin tiesi:

Yhdet portaat veisi ylöspäin ja toiset veisi alaspäin.
Yhdet huvin vuoksi ei minnekkään.

Pappalla on mökilla tikapuut ja metrin mittaiset punaiset väriltään.
Lapsenlapset kiipeilevät "ei minnekään".

Nyt on kesä ja onnellisuuden aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 21:19

Hajusuolaa ja konjakkia heikkohermoisille liukujille.