Oliko tangokuninkaallisen valinta nyt kohdallaan. Tamperelainen Mervi Koponen vei voiton vain pisteen erolla?

en illalla katsonut, kun väsy voitti, tänään tulee uusinta jospa sitten vähän vilkaisen.

Avainsanat: tangomarkkinat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2011 - 09:34

Lisään että Koponen on syntyisin Raahesta. En seurannut kisaa kylläkään, vaikutti että siitä syntyi jotain riitaakin...
Jos Tilus oli tuomaristossa, oli varmaan siksi että on "puhekoulutettu" (puheterapeutti) eli on opiskellut alaa ja varmaan joku äänenkäytön asiantuntija on otettu mukaan. Äänenkäyttö on tärkeä osa sekä puhumisessa että laulamisessa.
Satuin jossain vaiheessa näkemään vilauksen Koposen esityksestä, hänessä oli kyllä tyyliä ja taitoa, täytyy sanoa. taisi olla semifinaalivaihe silloin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2011 - 09:22

Olisin halunnut Taipalsaaren tytön voittavan,tai sitten sen Antin.Mielestäni ei paras voittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 09:49

Aika jännää oli. Ei meinanu pylly tuolissa pysyä, eikä pysynytkään, kesti niin kauan että väsyi.Hienoja esityksiä kerrassaan.Kaikki oli niistä kruunun tarpeessa, olivat hyviä. Mutta alussa sanoimme että Mervi voittaa. Oli niin varma esiintyminen. Antti oli vahvoilla mutta olisi saanut jättää sanomasta tuon lauseen. Nöyrä palkitaan. Kaikki on herkkää tuolla hetkellä ja vaikuttaa hyvin helposti. Antilla komea vahva ääni.siellä moni oli jo kolmattakertaa .Tämä Mervikin ,oli muistaakseni kolmas kerta sillä.Kovaa leikkiä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 12:44

En ole "tanko" suussa syntynyt, en seuraa tangokisoja, joten en edes olisi tiennyt kuka on voittaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 16:06

Eipä tullut katsotuksi, kun töissä olin. Aiemmin kuulin Antin laulavan ja siinä olisi mielestäni ollut voittaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 19:00

Mielestäni nuori Mustalaispoika omasi parhaimman äänen.Ehdottomasti.Harmi, kun potkittiin aikaisin pois....Mutta naisista paras kyllä voitti.

Jotenkin maku mennyt koko kisoista.Tuntuu,että se voittaa, joka tekee "Ilen" tallille riittävästi rahaa...Ja tuomaristo...Voisi olla hieman enemmin musiikkiin suuntautunut.Nyt tuomaristossa mm tv kuuluttaja/ missi...Toki kokonaisuus tärkeää, mutta eikö laulutaito ole tärkein?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 15:10

Oma suosikkini oli jyväskyläinen naisartisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 22:38

Laulu se on ollut minun iltojeni ilo ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 21:16

En ole vielä katsonut koko kisaa. Tuolla se on tallenteissa.