Sunnuntaiaamua jokaiselle. Aamu Airistolla tuli juuri radiosta ja tuli mieleeni onko kaikki napsulaiset mökeillä lomailemassa?

Tuli napsun pappa4 mieleeni, hän siellä taitaa Airistoa ihailla. Moni voi olla jonkun toisen veden äärellä. Minäkin saan ihailla Keurusselän maisemia. Lämpöä on jo 25 ja lupaa liki 30.
Eilen illalla ukosti vähän ja satoi, mutta eipä se ilmaa viilentänyt. Hyvää sunnuntain jatkoa!

Avainsanat: kesän riemuja. kategoria ei varmaan kohdallaan)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2011 - 22:36

Maanantai minulle koitti,
napsuttelun aika voitti.

Airisto kimmelsi sunnuntaiaamulla,
veneretkellä mamma vierellä mulla,

Katse auringon säteessä loisti,
Airiston aamun harmauden poisti.

Oli niin kaunista ja ihanaa,
mamman kanssa taivaltaa.

Kohden kuljemme taivaanrantaa,
satenkaari rakkauden värit antaa.

Kysyjän kommentti

Papan Airisto ja se sammumaton rakkaus intoa antoi valita pappa parhaaksi.
Kiitos kaikille teolle ystävät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2011 - 10:00

Hyvää sunnuntai aamua Keuruulle. En ole veden äärellä, muutakun juomalasista juodessa tai jos lähden uimareissuun.Eilenkin uimassa olin vedessä 2h.Tulipa hyvä olo. Eilen oli ihan mahdottoman kuuma päivä, meinasi ihan läkähtyä.Sitten tuli jytinää ja sadetta . Tiet meni poikki kun vei hiekat mennessään.Onneksi ei muuta pahempaa .Liian kovalla voimalla satoi.Nyt on kosteutta ilmassa.
Jos järvi tässä olisi, kyllä kalaa ottaisin ja soutelisin aamuaikaisin.Mutta ei ihan lähellä.Katsoin viimeksi kun tuli Turusta kesälavalta, kesäillanvalssi.Korkealta kalliolta näkyi kaunis Airisto veneineen.
Olipa kaunis lavan paikka ja ihmisiä paljon tanssimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 11:54

Sunnuntaita täältäkin kaikille napsukaisille.
Mökillä ollaan ja hellettä pukkaa, auringossa nyt +36.4
Täällä ei sitten sitä vettä tule edes ukkosen kera, kiertää vain tämän paikan aika hyvin.
Uimaan on kyllä mentävä joka päivä, vilvoittaa mukavasti pitkäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 12:43

Kotona ollaan ja toistaiseksi pysytään, keskiviikkona merimatka Porvooseen ja ensi viikolla Tampereen kylpylään. Ei ole mökkiä, joten harvoin tulee vuokramökeilläkään oltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 15:10

Kotosalla olen lomailemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.07.2011 - 21:15

On pakollinen neljän viikonlopun paussi. Mutta eiköhän sitä vielä ehdi ihailemaan - Saimaata joka on illalla kauneimmillaan.