Huomenia napsut ja kaunista, aurinkoista aamua kaikille. Aamusta on jo helle. Mitäpä on ohjelmassa tänään?

Lisätty: 09.07.2011 - 10:54

Lämmintä +27°C. Pyörälenkin heitin ja sitten suoraan kylmään suihkuun. Nyt vähän ruokaa: raejuustoa, tonnikalaa ja tomaatteja. Illaksi lähden työhön ja toivoa sopii, että hengissä selviää tästäkin työpäivästä.

Avainsanat: helteinen päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2011 - 22:00

Kyllä tämä kaunis lämmin kesäpäivä meni merellä veneillessä.Välillä poikkesimme saareen kahvin keittoon...ja eväitä nauttimaan..Ihana lapsenlapsi kun mummi kelpaa mukaan veneretkelle.
Uimassa tuli käytyä useamman kerran.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista. Nauttikaamme edelleenkin kesästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2011 - 08:48

Hyvää huomentä tai aamupäivää jo kohta lie. Olen tässä ollut jo tovin hereillä ja vähän siivoillut
vaatekaappiani ja tiskannut illan astiat. Yleensä tiskaan ne jo illalla on kivempi nousta, mutta
nyt on jo illalla niin naatti, että ei tiski kiinnosta. Eihän niitä minulla paljon ole, mutta kuiteskiin.
Radio suomea olen kuunnelut, onnitteluja toivottavat musiikin kera.
Tuskin se minun päiväni poikkeaa paljon muista päivistä, ulkona käyn varjossa istuskelemassa.
Tytär saattaa käydä päivemmällä. Näin lauantaiaamuna tuntuu, että nuo työmuurahaiset nukkuvat
myöhään, ei viitsi soitellakaan aikaisin.
Sinä olet jo noussut, vaikka lie työpäivä eilen ollut tai kenties olet yön ollut työn ääressä.
Kuitenkin hyvää lauantaipäivää ja sunnuntaihan siinä on sitten peräpuolella, joten antoisaa
viikonloppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 09:04

Pitää elpyä vähän kun 3 pikkuihmisen kanssa vietimme eilisen päivän Jukuparkissa, mukulat touhusivat kuin viimeistä päivää ja pappa meni mukana kaikkiin liukumäkiin ja tuubeihin, minä väsyin jo pelkästä katsomisesta. Pitää tänään ihan vähän vaan ahertaa, puutarhan olen jo tarkastanut ja rikkaruohoja nypin pois ja 8 etanaa tapoin. Nyt pulahdan altaaseen uimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 10:20

Ihanaa päivää myös sinulle Mariaana.Minä teen kohta kaalipataa ja mieheni lähti rakentamaan veljelleen ulkorakennusta,ei käy katteeksi,kun täällä on turkasen kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 10:44

hellettä pukkaa täälläkin, +25C jo tähänaikaan. ukkostakin vieraaksi luvassa.
tavallinen päivä, rutiinit, ei muuta, ellei joku äkkivinkaus iske päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 11:05

Hellepäivällä alettiin ja uimaan mennään. Hikoillaan kun on sen aika eikä valiteta. Mennään varjoon suojaan ja sen mukaan.Meillä 32.5 mittarissa tulee ennätyksiä .Kuivaa on maat.Vettä olisi kaivattu mutta ei ukkosta. eikä kaatosateita.Tein raparperi mansikka soppaa ja sitä on syöty puuron kanssa ja juotu mukista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:23

Lapset tulevat kotiin viikon reissulta isänsä kanssa, joten voi sitä jälleennäkemisen riemua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 18:26

Hellepäivänä kasteltu kukkapenkkejä, kun ne sateet ei sitten tänne tulleetkaan vaikka taas kuinka lupailivat ja uhkailivat, alkaa marjapuskat jo kellertyä.
Illasta saunaan ja uimaan virkistäytymään ja rilliinkin jotain pitää salatin seuraksi heittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 20:32

Seitsemän tunnin kierroksella saaristossa. Nyt saunottu ja iltapala haukattu. Tosi hieno veneilypäivä.

Kultarannassa ei ollut lippu salossa, joten Halonenkin oli muissa maisemissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.07.2011 - 22:04

Mitäpä näin kuumalla päivällä voi tehdä muuta kuin ajaa nurmikon. Ja se tuli osaksi tehtyä - veto lähti pois leikkurista kuin Juliinin kollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 22:40

sairaan kuuma. mutta kävin kirpparilla - tein hyviä löytöjä. sitten lahjoitin toiseen kirppikseen tuotteita hyväntekeväisyyteen. sitten piti käydä munkkikahvilla ja ostamassa ruohonleikkuri. kotiin päästyä oli pirunmoinen ukkonen.
grillattiin, leiposin pullaa, maalasin ullakolla yhtä seinää. ja nyt katsottiin yksi leffa.
eli ihan täysi päivä niin sanotusti. ehkäpä huomenna kun olen siivonnut kämpän niin voisi röhnötellä vaan ja tehdä ristikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 18:33

Kolmen viikon loman jälkeen töihin pyöräilyä, tavallinen työpäivä, pyöräilyä takaisin kotiin ja sen jälkeen asiointireissu eli käynti auton polttimoita, bensaa, ruokaa ja teatterilippuja ostamaan.