hotelli vaiko huoneistohotelli??

mitäs mieltä olette asiasta..kumpi parempi?huoneistohotelleissa eikö ole yleensä huoneissa keittiö missä itse voi valmistaa esim aamupalaa jne..tuleeko halvemmaksi??ja sitten viel toinen kysymys: mikä on edullinen lomakohde??? ei ainakaa Kreikka ole :p oli taas kallistunut ku kesäkuussa käytiin...

Avainsanat: hotellit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2011 - 07:44

Huoneistohotelli on paree! Kyllä sitä lomallakin aamukafee itse täytyy voida keittää.
Napsussa halpuus on tutkittu juttu: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/40166
Täällä on myös tutkittu juttu: uutiset.halvatlennot.fi/inde...makohteet/
Jutun mukaan maailman halvimmat lomakohteet löytyvät Malesiasta , Indonesiasta , Unkarista , Puolasta JA Uudesta- Seelannista

Lähteet:
www.parhaat-matkakohteet.com...minne.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2011 - 08:02

Suosittelen huoneistohotellia. Aamupala itse laitettuna on parasta ja säästää ruokakustannuksissakin, paikallisissa ravintoloissa on silti joskus mukavakin käydä, mutta ei tarvitse joka ruokaa ostella ravintoloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 08:04

Riippuu maasta ja matkan pituudesta, mutta kyllä se kahvinkeittomahdollisuus on päällikköjuttu. Saa keittää silloin kun huvittaa ja kahvileivät on kiva hankkia aina jostain herkkupuodista.
Muuten nykyisin otamme aina buffetaamiaisen, kun lomalla en halua laittaa ruokaa...eihän se muuten mikään loma ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 08:58

Kyllä minäkin sen huoneistohotellin kannalla olen, saa siinä rauhassa kahvitella tai viettää aamulla
teehetken.
Olen aikainen ylösnousija, joten se olisi sopiva,tietysti hintakin täytyy ottaa huomioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 11:09

Makuasia,mutta itse kallistun omaan talouteen lomillakin,koska tarvitsen välipaloja yms.ikiomaa jääkaappia,jolle mennä kun haluttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:14

Kyllä on ehdoton, että saat tehdä itse suuhun pantavat ja välillä voi käydä nauttimassa jossain ravintolassa ! Kokeilka Gran Canariaa sielläkin on ihan mukava olla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:22

Huoneistohotelli on ehdoton, sillä aamu on mukava aloittaa itse tekemällään aamupalalla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:37

hotelli missä kaikki mukavuudet huoneessa. ( internetyhteys, parveke, jääkaappi, kahvinkeitin, telkkari, kylppäri, ilmastointi, tallelokero )
Vietnam joidenkin mukaan edullinen vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 18:40

Huoneistohotelli on ehdoton, vaikka olisi buffetaamiainenkin. Voi pitää kylmänä juomat, ostaa hedelmiä viileään ja välipalaksi keitellä kaffeet paikallisen herkun kera siestaa ennen tai jälkeen ja vaikka yöllä huikopalaa heittäisi poskeen. Ja tottahan sitä ulkona pitää syödä ja paikallisia herkkuja maistella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 20:22

Huoneistohotelli on kaikkein kätevin. Vaikka ei tekisikään ruokaa, niin pysyy juomat ainakin kylminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.07.2011 - 22:02

Loma on lomaa - ja silloin pitää kaikki olla mahdollisimman helppoa. Itselläni on aina pieni kahvikeitin ja kaupasta saa eväitä aamupalaa varten. Ja on todellakin edullisempia paikkoja kuin Kreikka. Riippuu miten kauas rahat riittää. Kaukaakin löytyy todella edullista olemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 22:41

Täällä vielä yksi huoneistohotellin kannattaja. Mukava keittää kaffet silloin kun haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 18:25

Kun jälkikasvukin reissussa mukana, on huoneistohotelli parempi, koska silloin saa tehdä esim. aamiaisen silloin kun koko porukalle parhaiten sopii ja muutenkin voi vaikka kahvit ja kaakaot keitellä. Kun miehen kanssa matkustamme kaksin, suosimme pelkkää hotellihuonetta, jolloin aamupalankin nautimme joko hotellilla tai etsimme jonkin kivan kahvilan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:43

Suosin hotellia, koska pidän että lomalla minua passataan. Ruokaa laitan itse sitten arkena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 23:50

Huoneistohotellissa on kyllä edellisten kirjoittajien mainitsemat edut, mutta oman kokemukseni mukaan ne ovat yleensä vähän rähjäisempiä, kuin tavalliset hotellit. Reissun luonne ja majoituksen yksityiskohdat ratkaisevat paljon. Liikunnallisempaa lomaa viettävät kaipaisivat usein enemmän vaatteiden säilytys- ja kuivatustiloja, kuin mitä keskiverto hotellihuoneella on tarjota. Viime talven laskettelureissulla saimme äkkilähtönä melko halvalla huoneistohotellista huoneen, jossa oli oma terassi ja sisäänkäynti. Oli aika kätevää laittaa monot jalkaan huoneessa ja lähteä sitten terassin kautta hissille, johon oli matkaa pari sataa metriä. Laskettelupäivän jälkeen varusteet kuivatettiin ensin terassilla ja nostettiin sitten huoneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 22:20

Huoneistohotellin kannalla olen, etenkin jos kohdemaa on ruuan suhteen edullinen. Palasin juuri kahden viikon lomareissulta Makedoniasta Ohridista, siellä meillä oli apartementos-huoneisto, aamiaistarvikkeet haettiin lähikaupoista ja aamulla lähileipomosta tuore leipä ja pulla, samoin päiväkahville. Muutoin ruokailimme ravintoloissa, joissa oli edullinen hintataso.