Oletko koskaan ollut häissä,että äiti ja tytär vihititään samalla kertaa kirkossa??

22.06-12 on kirkko varattu..missä tyttäreni ja tyttärentytär vihitään ja häitä juhlitaan..on vielä minun syntymäpäivä..ja omat kultahääni....Toivon mukaan silloin vielä elän..

Avainsanat: häähumua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2011 - 08:12

Tälläisissä häissä en ole ollut vielä ikinä,mutta tottakai sinä ellät vielä silloinkin,eihän muu ole edes mahdollista.Häät on juhlista ihanimmat.Teillä on tiedossa oikein juhlien kimara,vieläkin sanon,että ihanaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Kyllä on todella ihana juhla-kimara tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2011 - 07:41

Onpas sinulla ihanat juhlat tiedossa. Enpä ole ollut sellaisissa häissä koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 09:07

En minäkään ole ollut tälläisissä häissä, enkä edes kaksoihäissä koskaan.
Ompa Sinulla juhlien juhlaa ja elä vain toivossa , että eteenpäin.
Kyllähän meidän täytyy ajatella elämää eteenpäin ja suunnitella eihän sitä muuten tule
mistään mitään.
Varusta nyt iso pinkka nessua kyyneleitä varten. Nuo juhlat ovat varmaan ikimuistoiset,
eikä toistu monta kertaa elämässä.
Joko miehesi hyvin pystyy osallistumaan juhliin, ettei ole kipujen kanssa ongelmaa.

"Se kaikki mitä en koskaan sano
sinun täytyy, rakkaani, ymmärtää.
Sinun täytyy selkeästi se nähdä
mikä minulle on vain hämärää.
Miten sinua rakastan en sanoa saata,
en koskaan, milloinkaan...."

(Aale Tynniä on tämä)

Joten suuren suuri sylillinen onnea koko joukolle niin hääpareille kuin kultahääparillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 10:45

monin verroin ja kerroin onnea koko perheelle. ja erityisesti Sinulle synytmäpäivän sekä kultahääpäivän johdosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 11:10

Siinä on jo hää-ja muutakin humua kerrakseen,onnea etukäteen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:21

En ole ollut, onnea molemmille hääpareille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 18:43

Huh mitkä juhlat teillä on !!
Paljon Onnea kaikille yhdessä ja erikseen !
Ai niin.. en ole näin ruhtinaallisissa juhlissa koskaan ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 20:20

Ei ole sattunut kohdalle.

On Teillä aihetta juhlia. Onnittelut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.07.2011 - 22:00

Hieno ja herkkä hetki - tuon takia kannattaa pinnistelläkin. Onnea tulevalle anopille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 22:42

Tuhannesti onnea koko konkkaronkalle. On siinä juhlittavaa kerrakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 14:54

En ole tuollaisessa humussa koskaan ollut.Ei niitä joka lähtöön ole,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 15:51

En ole ollut. Varmaan ikimuistoinen tapahtuma kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 12:34

Onpas siinä liisukalla juhla poikinensa - hyviä juhlintoja vaan!
Ei ole kokemusta muuta kuin kaksoishäistä ja eli saman perheen tyttären ja pojan häistä taannoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:42

Voi miten kaunis tilaisuus teillä on. Molemmalle pariskunnalle toivotan paljon onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 22:21

Eipä tämmöistä ole kohdalleni sattunut, onnea vaan kaikille!!!!!