Kolmas kerta toden sanoo..onkohan uskomista asiaan?

Mieheni kiidätettiin Helsinkiin orttoniin..missä tehdään kolmas selkäleikkaus.. juhannuksen jälkeen..

Avainsanat: selkäleikkaus..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2011 - 23:21

Aika yllättävää. Mutta on kiire jos menee vaikka alapuoli kokonaan tunnottomaksi. Kyllä leikkaavat vaikka kuinka monta kertaa. Yllättävää mutta osaavat siellä asiansa varmaan. Riippuu mikä siellä nyt kiikastaa ja painaa hermoja.Tuskallista varmaan. Mutta toivottavasti kestää sen aika että saa avun.Onhan niillä lääkkeitäkin.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2011 - 22:32

Siihen ei taida täältä löytyä vastausta?
Kolme leikkausta parissa viikossa? Toivotaan parasta. Luulisi, että heillä jotain uutta tietoa on, kun kerran leikkaavat? Toivottomia leikkauksia ei tehdä. Jospa kivut nyt jäisivät leikkauspöydälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 22:42

No niinhän ne sanoo, mutta mulla ei ainakaan tunnu se pitävän, sillä tilanne rakoilee ja varmaankin ratkeaa paian! No kysymyksessä ei ole kylläkään selkäleikkaus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2011 - 22:53

Kolme kertaa on minulla sama nikamaväli leikattu. Ei koske enää - siihen välikköön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 22:57

toivotaan parasta. toivottavasti kaikki menee hyvin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 06:47

Voi sentään, tsemppiä teille molemmille!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 07:46

No voi, mutta toivotaan parasta, että nyt tulee kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 09:23

No Sinua koetellaan siinä sivussa. Toivoa voi vain ainoastaan, että onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:14

Onnea leikkaukseen ja pikaista paranemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 20:13

Onnen toivotukset napsuttelijalta mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 18:36

Nyt kaikki napsut pidämme peukkuja, että kolmas leikkaus tuo avun ja paranemisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:38

Toivon parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 00:19

Toivotaan onnea, mutta olen kuullut neljäs vielä kiellon päälle..