Maistuuko sinulle ruoka näin helteellä?

Tämäpäivä on ollut sellainen,että mieli ei tee mitään syödä,mutta ruokaa laitan kerranpäivässä,kun mieheni tulee työstä niin hän ainankin kaipaa ruokaa ja kyllä minäkin syön vähän.Ei kyllä tee kauheesti mieli seisoa hellan ääressä,eli mitään monimutkaista en kokkaile.

Avainsanat: ruokaa helteellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2011 - 17:45

Maistuu, mutta jostain syystä ei tee mieli yhtään makkaraa eikä liharuokaa. Kalaa, salaatteja ja jotain kevyttä vain.

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2011 - 17:12

Kyllä .Mutta jos yksin ihan olisin söisin erittäin niukalti. Toisen seura tarjoaa oivan ruokahetken ja tehtävä on.Minä olen mielelläni keittiössä kokkaamassa. Ei tartte kuumassa auringonpaahteessa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 17:51

Ei oikein ole nälkä , mutta pakko syödä jotain suolaista, ettei nestevajaus pääse iskemään.
Illan viilennettyä vasta maistuisi ruoka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 19:03

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 19:16

Ei maistu ruoka, mutta on pakko jotain syödä, noiden vahvojen kipulääkkeiden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 19:40

Ei tee pahemmin mieli ruokaa..Jotakin suolaista kumminkin kaipaa..Olen yksin kotona,kun mieheni joutui taas tänään sairaalaan. Söin paistettua kuhafilettä tuoresalaattia lisukkeena ja mansikoita jälkiruuaksi..Vettä menee paljon päivän mittaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 19:46

Juu hyvin maistuu ja juurei teen iltapalaa! Nam nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 21:03

AINA maistuu,vaihdan vaan keveämpään malliin eli Gazpachoa ja voileipää,salaattisatsia fetalla illalla. Toisinaan grillausta vihanneksilla ja kermaviilisooseilla yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 22:00

Kun olin käynyt ensin kunnolla shoppailemassa ja sitten ajanut nurmikon ja käynyt uimassa, niin oli oikea leijonannälkä. Eli kyllä maistuu ruoka näköjään helteelläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2011 - 23:50

Éi oikein maistu. Juomapuoli kiinnostaa enemmän. Wishy on tosi hyvä juoma kuumalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:05

Olen salaattilinjalla, joten lämmin ruoka ei maistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 20:06

Kanttarelli - kasvisrisotto. Hyvää ja sopivan kevyttä. Makoisalta maistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:32

Ei oikein tahdo maistua, jotain kevyttä haukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 14:36

Vasta auringon laskettua voin harkita lämmintä ruokaa