Käykö Venäjän metsäpalojen käry nenääsi?

Tämä on taas sitä aikaa,että siellä metsää palaa ja ilma on sakeana savusta meillä täällä Lappeenrannassa.

Avainsanat: venäjällä metsäpalot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2011 - 19:44

Ei ole vielä meille ennättänny käryt tänäkesänä..Pari vuotta sitten,oli todella savua ilmassa..mitkä tuli venäjän metsäpaloista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2011 - 16:29

Ei meillä vielä oo Kouvolassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 16:32

eipä ole tullut oltua juuri nyt iltapäivällä ulkona, ei ainakaan vielä aamupäivällä Keuruun suunnalla
aromeja ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 17:15

Ei vielä Riihimäellä haise. Kyllä viimevuonna tuli tännekkin. Aika ikävää että siellä aina tulipaloja. Eikö ne ollenkaan huolehdi sammutustöistä.Ihmettelen. Taitaavat nauttia kun 1000ha palaa iloisesti.Ei tavallinen kansa ainakaan, ihannoi tulipaloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 17:45

Täälläkin joka kesä haisee ne Venäjän savut, mutta nyt vielä ei tunnu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 18:03

Hih hih..täällä haisee savu!! No taitaakin olla mökkinaapurin grilli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 21:06

Onko niitä jo taas?Uutisissa ei kerrottu vielä,muutama vuosi sitten meillä Hgissä oli ilma aika sakeana ja katku oli kamala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 22:00

Keski-Suomeen asti ei savunhaju ennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2011 - 22:45

Taasko siellä savuaa, en tosi ole yksistäkään uutisista kuullut moisesta palosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:04

Ei savua ilman tulta, ei ole täälläpäin vielä savunhajua onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 22:55

Joko niillä onnettomilla on taas metsät tulessa. Ei ole kantautunut savut vielä Helsinkiin saakka. Pari vuotta sitten saimmekin niitä nuuskia oikein urakalla. On se kummaa porukkaa, etteivät ole oppineet mitään tulen hallinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 13:00

Ei ole meille saakka mitään Venäjän saasteita nyt ehtinyt tulemaan eli ei tänä kesänä.
Siellä ei pala ainoastaan metsä, vaan metsässä on kaikenlaista rojua, polttoainetynnöreitä yms. Räjähtelevät siellä ja savut kulkeutuvat pitkälle. Jätteiden käsittely siellä on lapsenkengissä eivätkä taida koskaan oppia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:31

Ei käy käryä nenään, olen sen verran kauempana.