Mikä tehoaisi öiseen hurjaan mönkijäralliin meidän kulmilla?Myös autoilla revitellään ihan reikä päässä...

Poliisia ei asia kiinnosta / ei ole resursseja valvoa....

Avainsanat: mönkijäralli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2011 - 07:31

Kyllä poliisin pitäisi asiaan puuttua, eihän häiriötä saa tuottaa. Kohtuus kaikessa.

Kysyjän kommentti

Niinhän se on.Pitäisi puuttua....Ja nämä rällääjät kun ovat tästä naapurustosta "aikuisia" perheellisiä miehiä! Ilmeisesti kesäöisin sitten on kiva pitää naapureita hereillä,kun on mönkijälelut kerran ostettu.Ihmettelen, kuinka niiden omat muksut / vaimot siinä metelissä nukkuu?Päivisin tosin hiljaisempaa...Nukkuvat?
Ei niin tekisi mieli uudesta omakotitalosta mihinkään muutella.Muuten kiva asuinpaikka kun on.
Kiitos vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2011 - 12:39

Vaihda kulmia rauhallisemmaksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 14:16

Hankala juttu, mihin tahansa häirintään on vaikea puuttua. Poliiseja on niin vähän etteivät tuollaiseen ehdi kyllä puuttua.
Ei kai auttaa muu kuin poismuutto, mutta kohtuutonta sekin olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 16:25

girasol, älä herpaannu, minulla on sama ongelma. Prätkät ja mönkijät alkavat rallinsa 22.00 paikkeilla
jatkuen yli puolen yön hyvän matkaa.
Paikallinen lehti kirjoittaa joka numerossa siitä, mutta meno vain yltyy.
Ja se komea jumputus musiikki.
No itsehän olen asuntoni tähän palvelujen viereen halunnut, niin valittaminen on turhaa ja työlästä.
Ei pollarit ehdi tähän kymmenien kilometrien päästä, niillä on tärkeämpääkin tehtävää.
Kuvitellaan vain, että meilläkin on joku mönkijä, jolla saamme tuottaa iloa toisille puolenyön aikaan.
Että niillä nuorilla piisaa rahaa ja bensaa tuohon ralliin. Ei vanhemmat voi heidän perässä yökausia
jepata. Odotetaan talvea ja lunta melu vähenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 16:28

Se on todella raivostuttava ongelma,eikä sille voi mitään.Meillä on mopopojat öisin asialla,samajutu ei voi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 17:21

Se taitaa olla kesän vitsaus. Siellä tapahtuu kaikenlaista missä seurustelua.Täällä oli rokkifestarit viimeviikonloppuna Siellä tappeluja ja kaikkia pöljää tapahtui. Ihan päätöntä.Nuoret tapaavat,Hyppivät pentsinhyppyjä,ottaa huikkaa pulloista nukkuu nurtseilla mekot korvissa ja pojat sepalukset auki.Aika hauska katsoa.Kaamea kankkunen.

Lisätty: 08.07.2011 - 19:48

Onneksi olen erakko.Kaukana kaikesta mutta niin lähellä kuitenkin.Jos joku eksyy menen heti kysyyn mistä muukalainen tulee ja kuka on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 17:49

Kuopiossa asuessa siitä oli emä riesa kesäiseen aikaan. Poliisit kävivät välillä komentamassa ja sen jälkeen saattoi olla pari rauhallista yötä kunnes taas meteli alkoi. Täytyy odottaa kun ne pojat kasvavat niin ettei sellainen ralli enää kiinnosta tai vaihtaa itse asuinpaikkaa. Täällä maalla, 10 km keskustasta ei kuulu kuin linnun laulu ja normaali maantieliikenne joka sekin on aika hiljaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 18:06

Toi on kyllä niin harmillinen riesa, varsinkin kun yöllä pörräävät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 20:35

Meilläpäin on harmina mopopojat..eikä todella ole kiinostusta poliisien tulla valvomaan..vaikka on asiata ilmoitettu...Todella arsyttäviä..kun korviin ihan koskee meteli..
Hei ostetaan korvatulpat korviin..jos saisimme sitten nukuttua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 21:09

Korvatulpista tulee korvakäytävät kipeiksi,parhaat on jotkun porarin korvasuojat.Meillä taasen kulmakuppilan terassin möykkä,tarjoilu loppuu 22,mutta röökiporukat istuu ja mesoo usein puol 2n.Nyt lämpimällä on pakko pitää ikkunaa auki,joten häiritsee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 22:02

Juu, sama ongelma täälläkin ja lisänä vielä pärisevät mopot ja hurjaa ylinopeutta ajavat motoristit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2011 - 22:43

Poliisinhan siihen pitäisi puuttua, mutta onko heilläkään resusseja siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:03

Meillä Vantaaalla on mopomeeting tapahtuma joka helwetin lauantai yö. Nuoriso pärrää sadoittain mopoilla ikkunani editse ja meteli on sen mukainen. Poliisi tekee hetkittäin ratsioita, sillä joukossa on viritettyjäkin mopoja, mutta ei näköjään saa mopomeeting tapahtumaa loppumaan. Tämä on jatkunut jo useina kesinä, todella rasittavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 19:40

Et taida ongelmasta selvitä ilman poliisin kiinnostumista asiasta. Hankaalaa on!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 22:59

Meillä ei onneksi ole moista riesaa. Veikkaan, että loppuisi lyhyeen, jos häiriöitä ilmaantuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 21:58

Poliisin kuuluu puuttua, uudestaan soitto vihaisella äänellä...