Miten Sinä toimisit?

jos löytäisit yhtä paljon rahaa.
www.iltalehti.fi/hullumaailm...6_hu.shtml

Avainsanat: rahalöytö money euroja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 14:12

Pakkohan ne olisi palauttaa. Raha ei tee onnelliseksi,mutta elämän helpommaksi.Siis jos se raha on oikeasti omaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 15:23

Kyllä minä veisin sen poliisille, mutta jos kaksi päivää miettisin kotona mitä teen, niin en odottaisi, että minua rangaistaan siitä, kun olen taistellut omatuntoni kanssa ja tehnyt hyvän ratkaisun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 16:07

Poliisille veisin suuren palkkion toivossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 16:07

Vaikea kysymys. Ja vaikeahan tuollaista määrää rahaa on pimeästi mihinkään sijoittaakaan. Alkaisi verottajakin epäilemään, mistä olen rahat kiinteistöihini hankkinut. Mutta eikös löytäjä saa pitää löytämänsä rahat, jollei oikeaa omistajaa löydy. Seurataan tilannetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 16:35

Kamalan vaikea kysymys,en todellakaan tiedä mitä tekisin,en toivo joutuvani tälläisen löydön tekijäksi niin ei tarvitse painiskella omantuntonsa kanssa.Tämäkin mies varmaan mietti kovasti palauttaako vai pitääkö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 16:42

Toivottavasti en löydä vaan voitan tuollaisen summan. Poliisille veisin jos löytäisin koska se alkaisi kuitenkin painaa mieltä ja tuskinpa onnelliseksi minua tekisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 17:29

Kyllä on ollut erittäin huolimaton kuljetus ja minun puolesta olisi, kyllä saanut jäädä niiden tappioksi, sillä löydetty mikä löydetty ja elämä jatkuu eteenpäin!
Kuitenkin mahdollisuus moiseen on niin pieni, että tähän voi vastata kuinka vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 17:55

jaa a, kyllä se olisi palautettava,
En voisi niitä omallatunnollani pitää ja pelossa elää, että kiinni jäisin.
Mutta todella huolimatonta kuljetukselta ja ei nyt mitään rangaistusta pidä antaa palauttajalle !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 18:00

Rehellisenä ihmisenä tottakait palauttaisin. Noinkin suuresta summasta tulisi ehkä jonkinmoinen löytöpalkkio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 18:19

Siitä tulisi ongelma . Meinaa kun panisin takataskuun ja se pullottaisi ja rintsikoitten väliin.Tosiaan aika vaikee sijoittaa mihinkään kiinteistöön,mutta miettisin tarkasti.Se menisi lähinnä jokapäiväiseen elämisee. Mutta en palauttaisi.Siitä joutuu ainakin kiinni kun palauttaa ja tutkittavaksi. Joku vetää heti välistä .Joten pitäisin. ja pyyhkisin vaikka ..En ainakaan ilman vakuuksia antaisi niitä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 18:38

palauttaisin - mutta vaatisin suureen ääneen palkkiota. siitä voisi sitten hyvällä omatunnolla nauttia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 18:51

Pakkohan se olisi palauttaa - mutta suuren palkkion toivossa tietenkin. Jos pitäisi rahat itsellä, ei niitä hyvällä omallatunnolla tohtisi käyttää ja kuitenkin koko ajan saisi pelätä, että asia paljastuu ennemmin tai myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 20:05

Liian vähän jos vielä oli nuorimies!
Saihan Kimikin 40milliä vuodessa vaikkei ajanut Ferrarilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 21:25

Mä luulisin,jos tämmönen löytö olis edessä,että sullosin fyffet reppuuni ja pitäisin muutaman päivän mietintämyssyä päässä sekä kuuntelisin tiedonantoja,kuka on hukannut rahnaa?Jatkaisin omaa pikku elämääni ja nauttisin hiukan enemmän.Sitten jos jotain rangaistusta seurais,menisin lusimaan ;-) muutamaa kokemusta rikkaampana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2011 - 00:08

Rehellisenä ihmisenä minä ilmoittaisin asiasta poliisille ja toivon että saisin löytöpalkkion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 12:03

Tuosta tapauksesta ja sen mahdollisista seuraamuksista luettuani en pitäisi enää rahoja itselläni hetkeäkään vaan veisin ne välittömästi poliisilaitokselle, mutta ennen sitä olisin saattanut ottaa ainakin osan omaan käyttööni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 19:58

Kun raha kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:24

Autsh, hyvä tuuri. Ehkä olisin hiljaa.