ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA ÄKKILÄHDÖISTÄ?ITSE OLEN AJATELLUT SELLAISTA,MUTTA TARTTIS MIELIPITEITÄ,ET KANNATTAAKO?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 10:52

joskus taannoin olen harrastanut äkkilähtöjä. riippuu mitä matkaltasi odotat ja mitä haluat.
äkkilähdöissä on myös valinnanvaraa mm. täällä Napsussakin.
tai menet kapsäkin kanssa kentälle kytikselle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 11:29

Joskus on tullut kotosalta lähdettyä äkisti. Ja kyllä pitää sanoa, että ainakin silloin kannatti. Suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 11:33

Monasti äkkilähtö on jopa terveellisin vaihtoehto moneen tilanteeseen. On tullut harrastettua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 12:03

Olen matkustanut 3 kertaa äkkilähdöllä ja ihan onnistuneita reissuja tuli näistäkin. Suunnittelimme valmiiksi mihin haluaisimme matkustaa, seurattiin miten matkat kävivät kaupaksi ja teimme varauksen, kun matka oli mielestämme tarpeeksi edullinen. Mielestäni kannattaa, sillä siinä säästää selvää rahaa. Tietty täytyy olla myös varasuunnitelma, jos sattuisikin, ettei niitä haluttuja matkoja sitten olekaan enää tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 12:47

Minkään sortin äkkilähdöistä ei ole kokemusta (ei ole heitetty ulos sen paremmin kotoa kuin kuppilastakaan!!) mutta jos ei ole väliä majoituksella, voi ottaa riskin. Hinnat ovat määrittelemättömissä majoituksissa edullisia eli jos hinta on tärkeä kriteeri, ei muuta kuin riskeeraamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 15:17

Ei ole ollut kuin hitaita ja suunniteltuja lähtöjä viimeaikoina.
Nuoruudessa oli yksi äkkilähtö ja kannan traumoja vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 17:56

Kyllä kannattaa, pari tuttuani harrastaa äkkilähtöjä ja halvalla ovat reissanneet ja tykänneet kovasti, ovat perheellisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 18:56

Jos haluaa edullisen matkan eikä ole niin nokokuukaa, mihin haluaa matkustaa, suosittelen äkkilähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 21:30

Huutamatta paras(CAPS LOCK);kokemus äkkilähdöistä vuosien takaa.Menin Sisiliaan ja pääsin viiden tähden hotelliin,tuntui ruhtinaalliselta.Meinaan syssymmällä uusia saman keikan,eri kohde...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2011 - 00:05

Jos säästäminen kiinnostaa, niin silloin kannattaa harkita. Itse käytän sitä paljonkin, sillä hyviin kohteisiin saa niitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 12:22

Matkoistani enemmät puolet ovat olleet äkkilähtöjä, tosin määrittelemättömiä majoituksia harvemmin.
Niissä on kyllä yleensä ollut paremmat hotellit, mitä itse määritellyissä. Matkaehdoissa määrittelemätön majoitus voi lähes mitä tahansa, mutta minä olen yllättynyt vain iloisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 16:38

Kyllä kannattaa esimerkki Santtoriini listahinta 850,00Euroa äkkilähtö 195,00 euroa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:22

Kyllä, ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 00:06

Omat kokemukset äkkilähdöistä ovat pääosin hyviä: tyypillisesti kaksi matkaa yhden hinnalla tai jopa halvemmalla. Määrittelemättömissä majoituksissa on omat riskinsä. Parhaassa tapauksessa ne ovat jopa parempia, kuin ennalta määritellyt, kuten edellä on kerrottu, mutta olen nähnyt vierestä, kuinka majoitusta on jopa joutunut vaihtamaan kesken reissun: matkatoimistolla ei ollut tarjota ensimmäiseksi yöksi huonetta samasta hotellista, josta loppuviikon majoitus järjestyi. Ennalta määrittelemätön majoitus voi myös olla kaukana omista mielenkiinnon kohteista ja huonojen kulkuyhteyksien päässä. Joskus saa myös vasta määränpäässä tietää, onko kyseessä tavallinen vai huoneistohotelli: jos tiedon saisi aiemmin, se voisi vaikuttaa jonkin verran matkalaukun sisältöön. Lopuksi vielä kokemattomammille nettivaraajille huomautus: katsokaa tarkasti, mitä varaatte: joskus äkkilähdöissä on aika epäselvästi ilmoitettu, että hintaan sisältyy vain lennot, ei majoitusta.