Tiedätkö pomosi 8 yleisintä valhetta?

www.talouselama.fi/tyoelama/.../-07072011
Tässä ne ovat listattuina Talouselämän sivulla.

Avainsanat: pomon 8 yleisintä valhetta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 17:48

Mä vihaan pomon suusta sanaa "olemme kaikki yhtä suurta perhettä". Mul oli joskus 80-luvulla vanhapiika esimies ja se hoki tota rimpsua kaikille, voi ällö, et se oli kaamee.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2011 - 09:33

Esimieheni ei taida olla kovin valehtelevaa sorttia - en ole ajatellut asiaa edes!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 11:14

Onnekseni ei ole minulla pomoa,mutta kyllä pomot puhuivat silloinkin,kun vielä olin työelämässä muunnettua totuutta ja jäivät myös kiinne valheestaa,nolo tilanne heille,nimittäin siinä meni luotto kyseiseen henkilöön ja sai kuulla kuittailuja aina sopivan paikan tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 11:33

Enpä taida 8 kpl niitä tietää. Tiedän kuitenkin sen, että suhtaudun varauksella kaikkeen mitä hän sanoo. On jäänyt kiinni monesta "tarinasta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 13:10

Pomokin on ihminen ja mitä ihminen mahtoi toiselle olla.Aina varauksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 13:31

Aika tuttuja oli osa! Suhtaudun kyllä varauksella kaikkeen mitä tulee ko asioiden tiimoilta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 15:12

Onneksi noista työelämän pomoista on päästy irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 16:48

Pomoni on tosi rehellinen. Ei ole jäänyt valheista kiinni. On hyväsydäminen ihminen kaikkia kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 19:10

Mieluummin uskon pomoni puhuvan totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2011 - 00:00

Pomoni ei niinkään valehtele siinä roolissaan, mutta hän sattuu myös olemaan asuinkumppanini - ja siinä roolissa tulee valhetta valheen päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 19:47

Kolme turhaa asiaa mailmassa:

Nunnan nännit.
Paavin pallit.
Pomon kiitokset ilman palkankorotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:19

Uskon tietäväni.