Saako Intiasta ostettua aurinkorasvoja? Millaisia vaatteita on tarjolla?

Lisätty: 10.07.2011 - 14:30

Kaikista paikoista kun ei löydä rasvaa, siis kunnollista. Esim kun olin Kap Verdellä niin siellä ei paljon rasvoja ollut... Hotellin myymälässä oli yksi puteli ja todella kallis. Onneksi oli omat mukana.

Avainsanat: goa intia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 07.07.2011 - 08:11

Olimme Goalla pari vuotta sitten. Sehän on turisteille rakennettu keskus jossa on kaikkea tarjolla, eli ihan varmasti saat rasvat ja vaatteet ostettua sieltä. Muista aina tinkiä, Goan hinnat ovat noin tuplat verrattuna läheiseen kaupunkiin jonne pääset kätevästi bussilla.

Lähteet:
Oma kokemus

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2011 - 19:49

Ja kysymykseni kuuluu, miksiköhän ei saisi ostettua aurinkorasvaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 20:34

vaatteita on intialaisista eurooppalaisiin / international , auringontorjunta-aineita löytyy joka lähtöön. ja kaikki tietysti edullisempaa riippuen missä syöt ja mistä ostat.

en tosin Goalla ole käynyt, mutta muuten 5 vk kiertelin Intiassa, lentolippu oli 2kk, mutta paha mahatauti pakotti lähtemään aikaisemmin kotimaahan.
kannattaa vähän katsoa mistä katukeittiöstä syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 21:08

Saa kaikkia rasvoja ja kertoimet on oikeita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 19:02

Kyllä saa ja vaatteita myös. Vaatteet edullisia ja ihan kohtuullisen laatuisia. Voit myös teettää ompelijalla halaumasi asun. Myös pelkät kankaat ovat mukavia tuliaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 21:33

Eiköhän löydy myös aurinkovoiteita Intiastakin,sariin pukeutuvat monet siellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:52

Yhtä vaarallista se aurinko on heillekin - miksei siis saisi. Vaatteista en osaa sanoa mitään, kun en ole maassa käynyt koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 20:48

Aurinkorasvoja varmasti saa, mutta laadusta en mene takuuseen. Osta kotimaasta jo valmiiksi, ovat monesti meillä edullisempia mitä tuistikohteissa. Vaatteista en sano mitään.