Minä näin 36 v pojallani tatskoja viime pyhänä kun työskenteli pihallaan, ja on kuulemma niitä ollut jo 20v ja tietää että en ?

tykkää mistään merkeistä mitä ei ihmiseen ole tarkoitettu. Nyt kysynkin mistä saisi tilattua leikkitatskoja, ostaisin sellaisia niin paljon että poika näkisi miltä vanhemmiten näyttää esim, kurttuinen kukkanen selässä tai traktori naisen rinnassa.

Lisätty: 06.07.2011 - 15:53

Poika sanoi että tiesi että suutun tatuoinneista, en minä aikuisen 16 vuotiaan ja 20 vuotiaan ja 25 vuotiaan pojan kroppaa katsele, mukulat tekee salassa mitä haluavat, pikkuihmiset myös mammaa huijaavat.

Avainsanat: tatuointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2011 - 22:25

Inhoan kaikenlaisia töherryksiä iholla,enkä ymmärrä miksi pitää näitä tatuointeja ottaa ,myöhemmin saattaa kaduttaa,kun niistä ei pääsekkään eroon.vaikka haluaisi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2011 - 15:22

Olen jossain niitä nähnyt ,mutta eivät anna samaa efektiä iholla kuin aito. Toisaalta tehtyähän et saa tekemättömäksi.Unohda koko juttu,ilmeisesti ei ole kovin näkösällä,jos et "20vuoteen" sitä ole huomannut.Aikuinen ukkohan tuo jo on ;-)!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 15:33

Jospa ovat vaikka kaunistavia, olen nähnyt pieniä ja nättejä sieviä ja tytöilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 15:41

Tatuointi hyvin tehtynä on kaunis.Jos vielä paikka on piilotettavissa katseilta , se lisää asian henkilökohtaisuutta.
Oma leimani on aika pieni ja sirosti nilkassa.Se kertoo minulle tärkeän asian, joka on ja pysyy.Tilanteeseen ja kuvaan liittyy myös hyvin henkilökohtainen muisto.

Kaukana on ne ajat, kun tatuointeja oli vain linnakundeilla tai merimiehillä.Ne eivät olleet niin järin kauniitakaan, koska tekovälineet olivat aika alkeellista luokkaa...

Nyt poikani 16 vuotta täytettyään ottaa oman leimansa.Hän on puhunut asiasta niin kauan, kuin muistan.Pieni kuva kertoo lapsuudesta asti mukana olleesta harrastuksesta ja se tulee olkapäähän.Poika on ylpeä ja odottaa tatuointipäivää.

Silti liika on aina liikaa.Puoli kehoa tatuoituna ei järin fiksulta tunnu.Eikä yleensä kuvatkaan mitään kauniita ole.Hetken mielijohteesta hankittuja?

Niin ja se ikäjuttu.Kurtistuminen ja kutistuminen on jokaiselle väistämätöntä.Oli sitten kuva pinnassa tai ei.Toki paikkaa kannattaa hieman miettiä etukäteen, niinkuin kuvaakin.Pojallasi tainnut olla hyvät paikat kehosta valittuna, kun tiesi reaktiosi ja nyt vasta aikuisena miehenä ne hänellä näit ... Ei taida tekotatuointien ostaminen muuta tuoda, kuin lisää pahaa mieltä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 18:38

Leikkitatskoja saat vaikka R-kioskilta tai askarteluliikkeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 19:42

Itselläni on kaksi tatuointia, toinen selässä, lapaluun kohdalla ja toinen pohkeessa. Vaikkakin otin nämä 8 vuotta sitten, niin en koskaan kertonut/näyttänyt edesmenneille vanhemmille tatskojani, he eivät olisi ymmärtäneet ja en halunnut "pahoittaa" vanhuksien mieltä, mutta itse tykkään tatuoinneistani ja meinaan ottaa näitä vielä lisää, tähän jää koukkuun :) Jokainen tehköön sen minkä haluaa ja tää on mun valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.07.2011 - 08:23

Mitäpä moisesta mieltä pahoittamaan. Hyvällä maulla tehtyyn kuvaan liittyy usein tärkeä muisto jonka haluaa ylpeänä kantaa hautaan saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:40

Hyvinpä poika onnistui piilottelemaan ne. Mutta ne ovat jokaisen henk.kohtainen valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 00:48

Tiimarista ja huuto.netistä ;)