oletteko olleet koskaan kreikassa?

www.tjärebork.fi

Avainsanat: kreikka rhodos ateena

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2008 - 21:45

Kyllä olen useita kertoja, useissa paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2008 - 22:31

aikoja sitten sekä Rhodoksella että Ateenassa, ihan näkemisen/kokemisen arvoista, eivät kuitenkaan tehneet minusta Kreikka-fania

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 22:58

ensi kesänä veneellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2008 - 06:58

Monessa eri paikassa, autoillen tai yleisillä kulkuneuvoilla liikkuen , saarilla ja mantereella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2008 - 09:25

Olen ollut Santorinilla 7 kertaa ja Ateenassa samoin, ne ovat ainoa kokemukseni Kreikasta ja on todella hyvä. Johtuu siitä, että tuttavamme asuvat talvet Ateenassa ja kesät Santorinilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2008 - 10:04

2 kertaa rodoksella 1992 ja 1997 sekä kyproksella öö olikohan se nyt 2004. mukavia muistoja on niistä lomamatkoista jäänyt, elikkäs hyvät matkakohteet ja hotellit on kaikkina kertoina ollut. rodoksella ja kyproksella on hyvät ravintolat, ruoat sekä palvelu ja minä tykkään kiertää aina niitä pieniä kadunvarrella olevia kojuja, mistä voipi ostella matkamuistoja/ tuliaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2008 - 12:25

Vähän nuorempana ranta- ja bailulomakohteita oli: Samos, Rodos, Kos ja Kreeta. Viime kesänä tein päivävierailuja Santorinille, Mykonosille ja Ateenaan. Sen verran koukussa, että vähän on tullut opiskeltua kreikan kieltäkin. ( Kyproslaiset vois olla vähän vihaisia Terhille; on nimittäin itsenäinen valtio ei osa Kreikkaa, ja ovat sen verta ylpeitä itsenäisyydestään.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 22:27

totta Mooses suuri osa suomalaisista on ollut Rhotoksen rannoilla, minäkin silloin kun vielä olin rantojen komistus ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 08:38

Kyllä, noin 50 kertaa.