Pystytkö katsomaan tätä nauramatta?

www.iltasanomat.fi/viihde/ta...51827.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2011 - 17:32

No kyllä se tytön nauru oli niin hersyvää, että nauroin itsekin. En usko että siinä pahat ajatukset oli
takana, oli vain pieni leikkihetki lasten kanssa. Aitoa iloa.

Kysyjän kommentti

Kun oma lapseni ja kaverinsa oli suunnilleen kolmen-neljän ikäisiä, heillä oli samalanlainen leikki kesähelteillä mitä suurinta hupia ja naurua riitti niin lapsilla kuin aikuisillakin. Toki heille teroitettiin tuolloin, että suoraan kasvoille ei saa vettä suihkauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2011 - 12:26

Pystyin jo ennenen kysymystäsi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 12:56

Ei minua naurattanut tuo juttu ollenkaan, tuli mieleeni että lapselle voi juolahtaa mieleen ruiskia toisen naamalle mitä vaan jos äitikin saa ruiskia vaikka vaan vettä oli. Kissojani pienenä ojensin tuolla tavalla kylläkin mutta se oli pientä rangaistusta kun pahojaan tekivät kukkasilleni ja leikkihuoneen tapeteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 13:04

Rehellisesti sanoen eipä naurattanut ei.Vanha vitsi...Ehkä jos penskat olisivat olleet tuttuja, olisi ajatukset voineet olla toiset.Mutta ikävä kyllä.Naurut jäi saamatta.

Niin ja joo.Suihkepullo oli muinoin kätevä rangaistuskeino koiranpennulle, joka tykkäsi pureskella verhon liepeitä....Ei purrut kauaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 05.07.2011 - 13:45

Olihan nuo lapset ihan suloisia... Tosin videota avatessani oli ensimmäinen mielikuvani että siinä joku ampuu vesipyssyllä lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 19:05

Lapsilla on nauru herkässä jos itkukin. Mutta kieltämättä hymyilin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 20:17

Oon ehkä liian tosikko, mut ei naurattanut pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 21:08

Kyllä minua ainankin hymyilytti nuo lasten ihanat ilmeet.Suloisia pienokaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 06:38

Harmitonta hauskanpitoa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 06:42

En. Herttaisia lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 08:37

Hymyilytti kyllä. Lasten ilmeet hyvät juuri ennen sitä vesisuihkausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 11:41

Olipas vekkuli juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 11:52

Taidan olla tosi tylsä ihminen,mutta ei naurattanut.Kisssoilla mullakin oli käytössä vesisuihke vesipistoolista käsin,kun naapurin paha musta kolli tuli ahdistelemaan mun supisuloista Tarea ja Taren kotiin saakka;silloin kävin käsiksi aseeseen ja sihtasin kohti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 13:11

Ei naurattanut lainkaan, oli mielestäni, sorry vaan aika tyhmää. Olen kait jotenkin tylsä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:20

Tyttösen naurua ei voinut hymyilemättä kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 00:50

Ei kyllä naurattanut yhtään..Oon kuullut parempiakin kikatuksii... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 00:17

Enpäs nähnyt video jo rikki..