Onko ollut pelottavia ukonilmoja.

Meillä ei tässä ole satanut eikä ukkostanut.Onko joillan ollut tänäänkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2011 - 01:54

Kyllä ukkoset ovat ohi tältä erää.
Muutama tunti sitä jytinää tuli mökillä kuunneltua. Kolmatta tuntia parhaimmillaan yhteen menoon. Mukavahan tuollaista luonnonnäytelmää on katsella, kunhan ei ihan kohdalle osu, kuten kävi yhdelle lentokentän parkkipaikalla. Laittoi onneton laukkujaan autoon kun iski ja henki pois. Olisi siinä ollut vaikka mitä mastoja ja lentokoneitakin, mihin sen olisi pitänyt kaiken järjen mukaan iskeä, mutta toisin kävi. Ehkä jatkossa tulee varottua hieman enemmän.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2011 - 07:11

Sunnuntaina oli ukkosen ilma ,mutta aika mieto eikä kestänyt kauvan.En pelkää ukkosta,kun olen kotona,mutta mieheni kotimökillä en silloin haluaisi olla,kun siellä se räiskii kamalasti,se on jotenkin ottavalla paikalla ja sähkölinjat ovat lähellä,siellä minä pelkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 07:18

Kyllä ovat tämän paikan kiertäneet, joitakin kumuja on kuulunut, mutta ei enempää.
Tuossa muutaman kymmenen kilometrin päässä Uuraisilla toissayönä teki pahoja
tuhoja.
Mutta kerkeäähän se vielä tännekin, en niin välitä, että kutsuisin ukkoa kylään.
Vaikka olen arka ja pelkään ukkosta, niin kerrostalossa en tosin pelkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 07:21

Eipä ole vielä tälle kesälle ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 08:59

Sunnuntaina oli täällä kova ukkosen ilma, salamoita oli paljon ja jyrinä lähes tauotonta, ja vettä tuli niin että katumme lainehti, en ole ikinä ennen nähnyt että 10 cm on kadulla vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 09:09

Taisipa olla sunnuntai, kun täällä Jyväskylän seudulla paukkui ukkonen. Pientä jyrinää vain :( Olisin kaivannut kunnon näytelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 09:40

Ei sadetta, ei ukkosta, molempia odotettu kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 10:43

Eipä ole tähän meidän alueelle nyt osuneet ukkoset. Vaikka jyrinää on kuulunut aika läheltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 10:46

Ahmat12 samoilla linjoilla. Ei sitten niin mitään ole taivaalta tippunut.
Vain ne auringon säteet ja heitti helteen.
Kyllä luonto täällä jo kaipaisi vettä!
Mutta toisilla paikkakunnilla surullista jälkeä myrsky sai taas kerran aikaan:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 11:19

Ainoa tämän kesän ukonilma yllätti todella ärhäkkäästi viime viikon torstaina Virroilla. Taivas meni aivan mustaksi, lämpötila laski hetkessä +9 astetta, aivan tajuton rankkasade, auton pyyhkimetkään eivät kerinneet edes täysillä pyyhkiä, liikenne melkein pysähtyi ja aivan mieletön salamointi päällämme.Täytynee myöntää, etten ole muistaakseni koskaan ennen elämässäni kokenut vastaavaa ukkosmyräkkää. Onneksi se oli ainoastaan Virtojen kohdalla ja pääsimme nopeasti ukkosmyräkästä ohi. Kaikkea sitä täytyy kokea, kun vanhaksi elää :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 11:49

Viime aikoina ovat ukkospilvet kiertäneet kaukaa kotipaikkakuntani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 06:46

Ei ole vielä tälle kesälle. Viime kesän myrsky oli hirveä. Toivottavasti vältytään niiltä tältä kesältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 11:28

Kyllä se ukko runsain määrin kolisteli. Ei siinä mitään pelkäämistä ole.
On kiva katsella luonnon rajua voimaa mökkipihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:12

Toistaiseksi ovat menneet sivusta. Ja tulevaisuudessa saavat puolestani tehdä ihan vapaasti saman.