Onko lemmikilläsi vakuutus? Onko siitä ollut hyötyä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2011 - 21:33

Kissoillani ei ole vakuutusta, tavallisia maatiaisia. Rotukoirallani on vakuutus, maksaa n. 200 euroa/vuodessa. Kattaa todella hyvin eläinlääkärikulut. Jos joskus joutuu johonkin isompaan toimenpiteeseen, esim. kohdunpoistoon, niin vakuutus korvaa. Moni ei ota vakuutusta ja sitten kun on tapahtunut jo jotain, niin ollaan aivan kusessa suurien eläinlääkärikulujen kanssa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille!
Vakuutuksen ottaminen taas esissä :) Pikkukoira sellaisen kyllä tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2011 - 16:25

Kissoillamme ei ollut vakuutusta ja onneksi ei juurikan eläinlääkäriä tarvittu, vaikka lähes 20-vuotiaiksi elivät. Hamsterilla ei ollut vakuutusta ;)
Jos koiran ottaisin, niin vakuutuksen sille kyllä hankkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 16:44

Tuttujeni kissoilla ei ole mutta kaikikilla koirilla kylläkin.
Hyvä että ovat ottaneet vakutuksen, kun on kaikenlaisia vaivoja ollut ja aika kallista lystiähän tuo on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 16:57

Ei ole vakuutusta koskaan ollut ja kissoja minulla ollut koko elin iän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 19:09

Ei lemmikkiä, ei vakuutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 07:05

ei ole ollut kotikissoilla ja marsuilla, sekä koirilla, joita on minulla ollut vakuutuksia.
Onneksi ei mitään sairauttkaan ole niinä aikoina esiintynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 09:20

Kissoillani ei ole vakuutusta. Kaverini koiralla sen sijaan oli ja vakuutus ainakin silloin vakuutus oli tarpeen ts. koiran sairaalalaskut ylittivät huimasti vakuutusmaksut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 06:48

Ei nykyisin ole, aiempina vuosina on ollut. Mutta sanoin irti, kun totesin turhaksi kuluksi. Ei ole sattunut suurempia haavereita eikä sairauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:08

Ei ollut lemmikilläni vakuutusta, oli mielestäni älyttömän kallis. Ja ehdot kovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2011 - 14:28

Eipä ole kun lemmikkinä on gerbiilejä. Vaikka ne rakkaita onkin,ei kannata vakuuttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 22:20

En vakuuta ketään, eläimeni eläinhoitolasta paperit jää aina sinne, siksi etten käy näyttelyissä tai pennuta niitä.. vakio käytäntö..
Minua tuo viis veisaa otan eläimet perheenjäseniksi ja kaikki maksetaan selvällä rahalla maksoi mitä maksoi...