Mitä mieltä Monacon häistä? Mahtoi olla morsiamella tunteet ristiriitaiset, ennenkuin tahdon sanoi...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2011 - 09:25

Ahaa, tuosta siis johtui morsiamen surullinen ilme. Kuvakoosteen ehdin tässä päivänä muutamana katsella ja ihmettelin miksi morsian oli niin surullinen. Itku olisi tullut minullekin silmään, jos olisin joutunut naimisiin moisen shemeikan kanssa. Sanotaan, että rikasta halaa vaikka naama irveessä.

Kysyjän kommentti

Näinköhän on sopimus tehty, että perillinen on ensin saatava ja sitten saa emäntä mennä menojaan? Kokeekohan rouva Dianan kohtalon? Toivottavasti ei....Aika näyttää, kuinka käy.Eivät kuitenkaan onnesta hehkuneet missään vaiheessa häähumua.Surullista....

Kiitos kaikille vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2011 - 11:58

Niin, pelimiehen maineessahan tuo sulhanen on. Toivottavasti ymmärtää ajoissa, että ne ajat ovat ohi. Morsian on niin kauniskin, että sääli jos sellaisen menettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 12:00

Sen verran katsoin, että morsiamen kyyneleet näin. Minun tuli sääli häntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 12:06

Jotenkin surullista kun huhut liikkuvat, mikä on totta ja mikä ei. Sulhanen on kyllä aika "ihmemies"
kaikkine tempauksineen.
Ikävä jos Charlene joutuu koko elämänsä ajan elämään kulissiliitossa.
Kaunis, fiksu nainen noihin ex-heiloihin verrattuna on ruhtinatar ehdottomasti.

Lisätty: 04.07.2011 - 14:54

Kyynelten takana saattoi olla sellaista mikä ei meille ulkopuolisille koskaan valkene, ei edes tarvitse. Raha tuo kyllä paljon lievitystä, se on varmaa.
Jännitys puhkeaa usein myös kyyneliin. Toki hän on tiennyt sulhon menneisyydestä, mutta juuri ennen häitä julkituotu mahdollinen 3. avioton lapsi tietysti harmittaa.
Sulhon puolelta ilman muuta paineet "virallisten" perillisten takia pakottavat vihdoin viimein avioliittoon. Kruunua oli jo kaavaltu Carolinen Andrea-pojalle siirtyväksi.
Minusta pari oli kuin kaksi erillistä ihmistä, ei onnellinen pariskunta, eivät juurikaan katselleet toisiaan, paitsi sulhanen piti huolta siitä että morsian toimii oikein (kun ei ranskaa hallitse hyvin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 12:11

Jos morsian peräti kolmesti yritti ennen häitä karata -kuten lööpit väittävät- niin aikamoisesta "pakkonainnista" tuossa voidaan jo puhua. Olikohan ne kyyneleetkin silkkoja surun ja murheen kyyneleitä, eikä onnen ja liikutuksen kyyneleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 13:02

Niin hyhut vellovat valtoimenaan tämänkin päivän iltasanomissa, mutta jutuilla on tapana paisua.
En kyllä ihmettele yhtään vaikka mieli oli ristiriitainen, jos jutut varsinkin ovat päässä pyörimässä.
Kaunis morsian oli, ei voi muuta sanoa. Meniköhän kultaiseen häkkiin ihan suosiolla, jos karkaamis-
huhuissakin on perää.
Käykö niinkuin Dianan kohdalla, että perillistä tarvitaan maahan.
No ei nyt maalata pirua seinälle, toivon sydämestäni heille onnellista liittoa.
Marjukka Havumäki kertoi selostuksessaan, että Monacon hovi on kovin vanhoillinen vieläkin,
vaikka Crace teki uudistuksia.
No lapset ainakin on aikuistuttuaan saaneet "heilua" halujensa mukaan. Tiedä sitten.
Kaunis vihkimistoimitus, katolisuuden mukaan, kun ei koskaan ole nähnyt sellaista.
Ja tämä oli kuulemma lyhyemmän kaavan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 13:19

en katsonut häitä, mutta moni morsian itkee onnesta päästessään naimisiin ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 14:06

EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 16:41

Kyllä morsian kantoi roolinsa hyvin ja ruhtinatar ainesta!
Toivottavasti saavat lapsia ja muuta hyvää sisältöä elämäänsä, kultaisessa häkissään.
Hänhän on jo nyt tehnyt hyväntekeväisyyttä ja opettanut mm. kehitysvammaisia lapsia uimaan yms.
Ei se raha tuo onnea. Toivottavasti paineet eivät käy ylivoimaiseksi.
Kaikkea hyvää kuitenkin toivon ruhtinatar Charlenelle!

Lisätty: 04.07.2011 - 16:53

Vaikka onkin rakastunut ruhtinatar niin , aikamoiset ovat paineet, Brittien Katekin laihtunut ihan hirveän näköiseksi
www.seiska.fi/viihdeuutiset/...jarkyttaa/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 17:17

Jotain outoa oli Carlenin kasvoilla. Ihmettelin itsekseni , ilme ei hievahtanutkaan nukkemaisesta hymystä. Ihan kun olisi ollut ropotti, joilla oma toiminta poistettu. Kuvan kaunis nainen ja herkkä.Maailman kauneimpiin luokiiteltu entinen kilpa uimari.Joka joutui häkkiin kenties. Toisten komenneltavaksi. Toivottavasti Albert ymmärtää minkä aarteen hän on nainnut ja kanttaa vastuun siitä tahdon sanasta. Kunnioittaa ja huomioi kaunista vaimoaan.Rakkaus olisi molemminpuoleista, eikä toisen tarvitse katua päivääkään.Suuri ikäero 20v.tta suuri haaste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 21:28

Ei vähempää vois kiinnostaa, en edes tiedä morsiamen nimeä, joten se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 02:08

Samaa vähän uumoilin minäkin, kun tuli oikein katsottua pitkät palat toimitusta.
Ei ollut Albertin suudelmissa suurta intohimoa ja muutenkin hän oli kuin töissä edustamassa ja toivoi varmaan, että loppuisi vain nyt pian.
Albert alkaa olla ikämies, joten miten sitten suu pannaan, jos tuo kuolla kupsahtaa hyvinkin pian? On noita nuorempiakin mennyt pitkät rivit. Ottaako nuori ruhtinatar uuden miehen? Kukas häntä kieltäisikään? Paaviko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 06:50

Totta, sulho on vähän huonossa maineessa. En olisi ukokseni huolinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:05

En katsonut häitä, mutta tänään viimeksi luin iltapäivälehdestä ettei taida liitto kovin pitkäikäinen olla.